|
|
2010 年 3 月 20 日 星期六  |
2010-03-20 |
分類: 未分類 |
一早比條message噪醒左;
之後mamii個fd上黎幫我整出面部電腦;
都係唔得;慘
食左小小野;
就同Lc琳,Cy鋆,Lh彤,Lc浩出朗屏;
點知鋆唔記得羅相機;
唯落車返去羅;
係朗屏等;
之後join埋Kw鋒,Cm匡,Ck浩,Yc華,Nh文;
去大棠拍埋段片;
之點知比鋒叔頑死;
行左N耐先上到去;
濕左;;
見到個BB好可愛;
好想同佢影相;
得鋆同佢影左張;
原本我都有架;
點知我拉近到個鏡頭;
影唔到自己;;
仲有lam2一直望住個唔靚仔既靚仔;
佢都係唔戴眼鏡靚仔o的;
哈'瞳&鋆係到搶機打;
點知後尾有個細路走黎同鋆對打;
無言死;;
之後出返元朗;
去左食野;
食完搭巴士走人;
點知Cm豪打黎話自己係朗屏西下面;
叫我經過個陣望下佢;
lam2仲同佢揮手;
笑左;
好嬲囉;
離咁遠又唔會打爆你;
Lh文一早走唔見左;
算;
返到屋企同mamii&koey落街踩單車;
我終於識踩啦;
之後鋆同我講話del左o的片;
問我點算;唯有拍多次;
好彩安東尼同釗華兄得閑姐;
之後lam2又叫我同佢去踩單車;
大家咁話啦;
半斤八兩;
隻腳好痛添;;
|
| 發表時間:2010-03-20 11:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
姜餅 於 2010-03-21 09:19 AM 發表:
咩叫離咁遠又唔會打爆你??仲有lam2有小小想識佢@v@
|
網主回覆
個句係講緊L文架 Posted at 2010-03-23 08:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|