|
|
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
攰死 |
分類: 未分類 |
21-03-2010
一早同lam2出左去;
之後諗住同anthony&ben係天水圍拍片;
點知hiulam打黎話阿ben係佢地到;
話叫我地再上多一次大棠;
初頭無咩人想去;
大家都話唔知;
不過最後都係去左;
我同lam2係一個鐘之內由銀座行返屋企;
再食埋野;
之後去搭巴士出朗屏;
岩岩好一個鐘;
之後就再次去左行個條令我想死既路;
頑到kai左;
星期六踩單車整親隻腳;
點知又整親多次同一個位;
流埋血添;
不過好彩唔多;
點知見到jacky上左黎一陣又走左;
佢地唔講我都唔知佢上左黎;;
多謝小美.部手機;
等我冇咁無聊;
唔該hiulam;
雖然冇用到;
比holing佢地又起多個名;;
無言死;
難得比我搵到件唔係黑白色既衫;
點知又會搞成咁;;
後尾恕雄上左黎;
又贏多個比賽;
弓喜晒;
之後返元朗;
諗住去食野;
點知o的女仔走晒;
我同lam2都走埋;
去左元廣整完野;
lam2父母去左拍拖冇野食;
之後比電話班男仔;
原來最後得返四個;
橫冇野食咪一齊食埋囉;
幾個傾計傾到落埋B仔;
依家都已經唔記得左講左o的咩;
返到屋企沖完涼吹埋頭訓左;
|
| 發表時間:2010-03-22 10:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|