|
|
2010 年 3 月 25 日 星期四  |
喉嚨痛; |
分類: 未分類 |
琴日lunch;
班籃3B對3D;
初初係到諗唔知贏唔贏到;
一來小美病左;
二來迪迪又話頭暈;
得鋒叔冇事;
之後steve又話手痛唔打;
點知咪又係打左
哈哈;
比我地班贏左;
11比24;
又贏多場;
哈鋒叔好野;
哈靚仔中分;
今日lunch食完飯;
返去睇波;
3D對1A;
估唔到1A都有返咁上下喎;
點知'余少'五犯出場;
又冇後備;
就唯有強暴大笨象;
旺狗將佢件冷衫拉左出黎;
哈我係Kw迪手上搶左佢條TIE;
大笨象真係好西利;
我去個陣先會11比14;;
之後係幾多就唔太記得啦;
不過去到最後竟然拉到20比35;
西利;
叫到我喉嚨痛
|
| 發表時間:2010-03-25 09:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|