kyNa
.



.

.






.
.
kyNa
暱稱: //Kinna|琪﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-12-03
2010-09-15
2010-07-18
考完lu;
唔舒服;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 244
今日人氣: 3
累積人氣: 2538
站內搜尋
2010 年 3 月 25 日  星期四   晴天


喉嚨痛;      

分類: 未分類

琴日lunch;

班籃3B對3D;

初初係到諗唔知贏唔贏到;

一來小美病左;

二來迪迪又話頭暈;

得鋒叔冇事;

之後steve又話手痛唔打;

點知咪又係打左

哈哈;

比我地班贏左;

11比24;

又贏多場;

哈鋒叔好野;

哈靚仔中分;

 

 

今日lunch食完飯;

返去睇波;

3D對1A;

估唔到1A都有返咁上下喎;

點知'余少'五犯出場;

又冇後備;

就唯有強暴大笨象;

旺狗將佢件冷衫拉左出黎;

哈我係Kw迪手上搶左佢條TIE;

大笨象真係好西利;

我去個陣先會11比14;;

之後係幾多就唔太記得啦;

不過去到最後竟然拉到20比35;

西利;

叫到我喉嚨痛

發表時間:2010-03-25 09:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kyNa 的日誌)


KATHYCHAU114 於 2010-03-27 04:34 PM 發表:
3D.好勁..
不過我地班仲勁..x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HiuLamxd 於 2010-03-26 09:44 PM 發表:
係四犯..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jane_Babiixd 於 2010-03-26 08:07 PM 發表:
3D好正.:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]