|
|
2010 年 4 月 3 日 星期六  |
大家快樂吧 |
分類: 未分類 |
各位如果仲當自己係兒童既話;
咁就兒童節快樂啦;
另外就同lam2,瑋怡,磚磚仲有我自己講;
生日快樂
多謝咁多位同我講生日快樂既兒童
|
| 發表時間:2010-04-04 12:17 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
琪琪生日快樂:p 我發現我冇左你電話所以send唔到sms.>__祝你日日開心:)
|
|
|
小姜 於 2010-04-04 05:54 PM 發表:
祝你生日快樂''點解我唔係第1個...好遺憾'''下一年 我一定要做第1個。
|
|
|
祝我自己兒童節快樂... 雖然我係唔知第幾個同你講 但都祝你牛一快樂...XD
|
|
|
NINI 於 2010-04-04 05:27 AM 發表:
4/4 生日大大大的快乐:) 学习进步 天天开心**)
|
|