|
|
2010 年 4 月 21 日 星期三  |
2010-04-21 |
分類: 未分類 |
一直都心不在焉;
上中文;
予望靚仔原本話派卷;
點知因為我地班考得真係有o的離譜;
佢唔舒服都同我地講左兩堂;
雖然冇派到卷;
不過佢講個o的野係真係岩既;
今次我真係頑左成個假期;
冇點溫過書;
中文唔係我地最差既一科;
都係咁既樣;
真係有o的慚愧;
之後個o的堂都冇咩心機上堂;
唔知自己做緊咩;
lunch之後;
TSA;
梗係覺得會比人秋中;
英文;
都知死梗;
|
| 發表時間:2010-04-21 07:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|