有時覺得E家既我,係咪真係真正既我呢?! 1時瘋瘋癲癲,1時就靜到不得了*` 5通自己真係變左??? e家又係咪應該定下落黎比心機讀書.. 還是玩埋中學既時間佢?!` 唉.. 哩d慢慢諗最好! 還是考好今次第3學期既試吧`!
今日又落雨` 好5鍾意囉-V-* 朝早同ling 搭車返學`!! 1返到學校* d人淆低lo 係論壇又咁多鬼講`係學校又5出聲 -0-`* 放學`逼ling陪我落TW* 落到TW送埋佢搭車`搵TAO -333-* 跟住去佢屋企` 同佢大戰 7點返屋企` 行去搭車途中.. 見到崔偉儀牙` 佢叫佢我個陣 真係比佢嚇親* 同埋5認得佢 不過, 見返佢! 覺得佢靚左 XD`* 跟住又要進行寂寞回家既行程T^T`
今朝9點幾彈左起身`* 之後搞到11點幾去左商場飲荼! 食完` 坤我老母同阿妹去捲綿花糖 捲完帶我阿妹返屋企`* 返到HM`見到論壇D COMMENT 覺得條8婆好低B LO`不LUN知所謂! 睇完`做功課 -333333-* 好期待4月1/4月23 牙 -V=`