kyako
暱稱: {;\:小童‵\°*:;
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
21082006
10072006
03072006
28062006
19062006
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 188
今日人氣: 0
累積人氣: 29626
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 22 日  星期二   晴天


星期1+星期2的EXAM=`* 分類: 未分類

星期1:

今日7點半就同濤返去溫書..返到去冇耐..

嚴廖黎埋1齊溫書..之後就越黎越多人黎溫書-0-`好勤力啵都!

溫溫下佢地係度作歌仔..作[邦邦]*聽到都覺得呇責慘T^T`

但呇a作D歌詞又真係幾搞笑啵..XD`到左8:30 F.1-3集隊LU`

今日考ENG..1睇份卷..P得K..考MCMUG`仲要有成2頁考MCMUG*

佔成41分`死得..唉! 第2份作文... 都FEEL自己唔合格家啦T^T`

算啦..聽日中文努力過算啦!!!!!!!!

星期2:

今日遲左起身..所以叫左濤返去學校..我之後先再返去..食埋野之後..出去門口..

行行下見到隻小強! 100%驚慌-0-`但都係閃開左..冇理到隻衰野!

返到學校..冇乜點溫過..今日考中文..溫習堂全程同人地傾計..1開考..見到`

幾易咁啵*到左作文..作左[記1篇交通意外]`作得好似唔錯咁..希望中文合格啦!

盡左力了*放左學`同智LING 1齊..叫佢陪我1齊等濤佢地..XD*等等下..

哦-0-`我的表哥回來探老師唷!等到濤佢地了*但冇同佢地1齊走..等多陣..

同智LING走..佢送埋我返屋企..就搵癲YAN啦! 返到屋企1陣..大約5點度..

就換3出過去..但出去係溫書囉*去左濤屋企溫..溫到9:00就走啦..搭39M*

佢送埋我搭車..就去搵周肥文佢地溫書啦! 之後同人傾左陣ICQ就訓左啦!!!



2005 年 11 月 19 日  星期六   晴天


大攬程教篇`! 愉快 分類: 未分類

今日..7點起左身..沖涼..換3`之後等翠儀打比我..等到8:25..終於冇等到?.

返到學校..PK!見到個個人都著左便服..得我1個著住校服..就跑返上去換3啦..

跑上屋企個陣..見到翠儀..所以拉左佢陪..我換完3之後..就跑返落去啦..落到去..

SO FUCK! MISS曾問我有冇身份證??`我話冇..佢話1定要身份證先入到[程]教署`

OH SHIT`又要我跑返上屋企..拎完又跑返落去/3\ 返到學校..有個人員先話可以唔洗..

有學生證都得..依家先話唔洗..係咪玩野?? 等我跑左成5轉..跑到我暈牙..想死咁制!

參加1500都得啦=0=` 抖左去冇幾耐..MISS曾話要上車..冇等到黃俊宏-3-`

我覺得MISS曾好似好衰咁囉`又係吤s人地返屋企拎身份證..人地飛的返去拎啦!

依家先話唔洗-凸-! 衰衰的`坐左差唔多1個鐘既車程..到左LU`我地去到..聽講座先!

之後..去試下坐牢的滋味..我同翠儀同1間..之後我新隻手出去..MISS曾1腳踩落黎..SHIT!

我隻金手冇啦T^T 跟住都係周圍參觀個d啦!之後聽2個更生人士講解佢地既經歷..

感受等等...聽到11點幾..就走得..係荃灣MTR個度放低左我地..我就陪翠儀等佢 D fds..

等到1點度..佢D fds黎啦..之後翠儀送埋我搭車就走啦..上車個陣見到光頭仔`同傾計....

返到屋企..執埋d野..換埋3..出門口搵濤~邦邦搵書..3點幾上到濤屋企..跟住就開始溫書啦!

溫溫下同濤打交..白痴的`打完又打..打左好耐..到左阿龜黎..停左手1陣..停左陣又打過!

打打下..食野..食完野再打..打完又溫..溫完又打..再溫..溫到7點幾..太眼訓..SO訓著左..

訓到8點3起身..著鞋個D...跟住同邦邦&濤搭39M去美食軒食野..YUMMY YUMMY!!!!!!!!!!!

食完之後..去左7-11買野飲..之後佢地就送我搭車啦..嘩! 返到象山..好凍囉..好有冬天FEEL`

返到屋企又係MSN同埋ICQ` 今日就係咁樣啦..聽日又要溫英文LU`我要奸爸嗲!!!!!!!



2005 年 11 月 18 日  星期五   晴天


`!討厭|HAT|E;] 分類: 未分類

今日好快就搞掂埋d野`之後..打左比濤啦..呇a搭緊車上黎..7:50啦..打多次比?.妐靮Y石圍角=0=`

之後我就話係民興等?.跟住就1齊返學"第1堂上英文..第2,3堂MATHES! 第4,5P.E`P.E唔洗上好仔`

因為MISS LI請左假`兩堂都係度玩&唱歌"之後週會..我發覺今次週會唔悶..我覺得唔錯..XDDD`

d人唱歌都幾好聽/3\ 跟住LUNCH`個嬰n難食牙T^T  LUNCH個小息..諗住去借書啦..唉`講起都燥!

我琴日唔記得比左邊幫我還書啦*跟住周圍問啦..問到落操場..見到MG啦..咁咪問我有冇叫佢幫我還書?

之後佢話:冇WOW`放左係曾華港個櫃[筒]度..之後我咪話OK-凸- 咁我咪上返去課室諗住去還書囉!

搵左陣..都淨係見到得個1本..之後我咪叫KG&MG搵清楚囉..KG就好聲好氣同我講話冇..而個個MG牙..

勁乞人憎囉..話撚知咩?咪放左係KG櫃[筒]囉`嘩!聽到幾慶牙..好似一d都冇責任咁囉..Hate.\/.

誠實講1句囉..我真係越黎越憎Ming囉`佢似成個人都變晒囉..唔再好似之前咁好玩..咁好笑囉..

依家既佢又易發脾氣..講野又唔理人地感受`點解好似我身邊既人都變晒既???同我做過GOOD fds既..

都係變晒..唉`點解會咁?我淨係知哩排同智LING成日傾計..傾大家既野!智LING亦守到我既諾言..

唔再介手! 而我自己就......唉`成日都話要改..改..都唔知改左去邊...仲好似越黎越粗魯" 唔講哩D啦..

放左學`去左G4做埋份電腦末狴璊魊飾壾r`交完.............就落左去溫MATHS`落到去冇幾耐"

比MG話我個頭囉..我哩排都唔多鋸佢家啦..仲要講我..佢依家係令我更+更+討厭佢同埋憎佢囉...

最後比KG講..講多幾講Cry左出黎..講真1句..其實我係唔想喊..但唔知點解d眼淚自己流出黎囉..

我頭先Cry係因為我太嬲囉......唉"算啦..Ming我覺得已經係冇得救囉*跟住我全程都唔想出聲..

所以聊我傾計既人..都比我發佢脾氣...到左5:50就同威威走左..返到屋企..過左陣..濤就打比我..

問返我今日咩事CRY!傾左陣..因為我要食飯..所以CUT線..食埋飯之後我就打左比濤啦!講完哩d..

講返學校d野"有段歌詞......我同智LING都覺得幾岩我地學校d女囉-3-`

所謂既[型男-索女]=0=!

有人望兩眼 就覺得飄飄然
對眼唔周圍望 又可以放係邊
最慘係仲以為自己個樣 好新鮮
周圍黑媽媽 都唔靚得去邊
淨係睇個身型 好鬼肉酸
見到佢前面面 憎理佢後面
呢班型男索女 唔該後門走先

 

自己唔望人 點知人望你
俾人望兩眼 又唔駛你去死
喂喂 唔好咁睇得起你自己 係你嘈喧巴閉
又坐到擘晒脾 唔係有鬼人
得閒留意你 驚俾人睇蝕
不如返屋企
哩度排幾粒鐘死都要入鏡
呢班型男索女 咪呃自己