今日好快就搞掂埋d野`之後..打左比濤啦..呇a搭緊車上黎..7:50啦..打多次比?.妐靮Y石圍角=0=`
之後我就話係民興等?.跟住就1齊返學"第1堂上英文..第2,3堂MATHES! 第4,5P.E`P.E唔洗上好仔`
因為MISS LI請左假`兩堂都係度玩&唱歌"之後週會..我發覺今次週會唔悶..我覺得唔錯..XDDD`
d人唱歌都幾好聽/3\ 跟住LUNCH`個嬰n難食牙T^T LUNCH個小息..諗住去借書啦..唉`講起都燥!
我琴日唔記得比左邊幫我還書啦*跟住周圍問啦..問到落操場..見到MG啦..咁咪問我有冇叫佢幫我還書?
之後佢話:冇WOW`放左係曾華港個櫃[筒]度..之後我咪話OK-凸- 咁我咪上返去課室諗住去還書囉!
搵左陣..都淨係見到得個1本..之後我咪叫KG&MG搵清楚囉..KG就好聲好氣同我講話冇..而個個MG牙..
勁乞人憎囉..話撚知咩?咪放左係KG櫃[筒]囉`嘩!聽到幾慶牙..好似一d都冇責任咁囉..Hate.\/.
誠實講1句囉..我真係越黎越憎Ming囉`佢似成個人都變晒囉..唔再好似之前咁好玩..咁好笑囉..
依家既佢又易發脾氣..講野又唔理人地感受`點解好似我身邊既人都變晒既???同我做過GOOD fds既..
都係變晒..唉`點解會咁?我淨係知哩排同智LING成日傾計..傾大家既野!智LING亦守到我既諾言..
唔再介手! 而我自己就......唉`成日都話要改..改..都唔知改左去邊...仲好似越黎越粗魯" 唔講哩D啦..
放左學`去左G4做埋份電腦末狴璊魊飾壾r`交完.............就落左去溫MATHS`落到去冇幾耐"
比MG話我個頭囉..我哩排都唔多鋸佢家啦..仲要講我..佢依家係令我更+更+討厭佢同埋憎佢囉...
最後比KG講..講多幾講Cry左出黎..講真1句..其實我係唔想喊..但唔知點解d眼淚自己流出黎囉..
我頭先Cry係因為我太嬲囉......唉"算啦..Ming我覺得已經係冇得救囉*跟住我全程都唔想出聲..
所以聊我傾計既人..都比我發佢脾氣...到左5:50就同威威走左..返到屋企..過左陣..濤就打比我..
問返我今日咩事CRY!傾左陣..因為我要食飯..所以CUT線..食埋飯之後我就打左比濤啦!講完哩d..
講返學校d野"有段歌詞......我同智LING都覺得幾岩我地學校d女囉-3-`
所謂既[型男-索女]=0=!
有人望兩眼 就覺得飄飄然
對眼唔周圍望 又可以放係邊
最慘係仲以為自己個樣 好新鮮
周圍黑媽媽 都唔靚得去邊
淨係睇個身型 好鬼肉酸
見到佢前面面 憎理佢後面
呢班型男索女 唔該後門走先
自己唔望人 點知人望你
俾人望兩眼 又唔駛你去死
喂喂 唔好咁睇得起你自己 係你嘈喧巴閉
又坐到擘晒脾 唔係有鬼人
得閒留意你 驚俾人睇蝕
不如返屋企
哩度排幾粒鐘死都要入鏡
呢班型男索女 咪呃自己 |