今日..上堂都冇乜野..又係好無聊..但點無聊都唔夠張鍾華咁無聊囉..係度搞埋D
爛GAP..悶爆..又要搞到9唔搭八喎-口-'完全唔知佢想點..之後上完佢堂之後..都冇乜
野發生GE..到LUNCH個個小息啦..FUCK* MISS曾殺到係4樓牙..我以為我冇友怕啦..
我條裙又唔係好短..D頭髮都紮好晒..+上過埋個暑假我以為佢唔記得我啦..點知佢走個
陣..都要話我個頭..問我D夾點解粉紅色喎-︿-..10萬個無奈囉..唉..過先LUNCH個小息..
到咸豆張個堂啦(社會)..但兩堂我地E班都冇理過佢囉..佢有佢講書..我地有我地
講野+吹水..兩堂都同威威同埋銘銘講野..講得幾開心牙..但咸豆就算媽都係媽威威同銘
銘..1句都冇媽過我喎..奇蹟牙!!!放左學之後,, 本身話同濤仔佢地一齊落荃灣..但佢地
又冇搵我..我咪算囉..之後阿蘇就陪我返屋企擺低D野之後就去荃灣..THEN我地就去
買啟明度買作業啦..一去到就見到邱仔..之後對佢笑左一笑就冇做其他野啦..因為佢
都唔理..跟住我買完書之後..我就出發去阿蘇屋企..去到我地就大家整返大家GE裙..整完
之後...就拎左去洗啦..洗個段期間..我地就玩人地xx..xx點解?!唔講你地知..慢慢估啦..
玩玩下個段期間..阿蘇老母返左黎..我地就冇玩到啦..係度扮女..哈哈!之後..同阿蘇媽咪
傾左陣計..阿"衣"就落去幫阿蘇買作業&書and PIZZA上黎比我地食..之後我食到9:10
就食唔落啦..因為實在太太太太飽啦..食完之後..阿"衣"就送我落樓下搭32M返屋企..嘩!
去阿蘇屋企好好好玩..但佢屋企冇乜野好玩家喎..但我都唔知點解覺得好玩-3-" 好啦..
今日就打到哩度先..
*****************下回分解****************
|