kyako
暱稱: {;\:小童‵\°*:;
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
21082006
10072006
03072006
28062006
19062006
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 188
今日人氣: 1
累積人氣: 29634
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 7 日  星期三   晴天


E班越黎越好玩牙..哈哈! 分類: 未分類

今日..上堂都冇乜野..又係好無聊..但點無聊都唔夠張鍾華咁無聊囉..係度搞埋D

爛GAP..悶爆..又要搞到9唔搭八喎-口-'完全唔知佢想點..之後上完佢堂之後..都冇乜

野發生GE..到LUNCH個個小息啦..FUCK* MISS曾殺到係4樓牙..我以為我冇友怕啦..

我條裙又唔係好短..D頭髮都紮好晒..+上過埋個暑假我以為佢唔記得我啦..點知佢走個

陣..都要話我個頭..問我D夾點解粉紅色喎-︿-..10萬個無奈囉..唉..過先LUNCH個小息..

咸豆張個堂啦(社會)..但兩堂我地E班都冇理過佢囉..佢有佢講書..我地有我地

講野+吹水..兩堂都同威威同埋銘銘講野..講得幾開心牙..但咸豆就算媽都係媽威威同銘

銘..1句都冇媽過我喎..奇蹟牙!!!放左學之後,, 本身話同濤仔佢地一齊落荃灣..但佢地

冇搵我..我咪算囉..之後阿蘇就陪我返屋企擺低D野之後就去荃灣..THEN我地就去

啟明買作業啦..一去到就見到邱仔..之後對佢笑左一笑就冇做其他野啦..因為佢

都唔理..跟住買完書之後..我就出發去阿蘇屋企..去到我地就大家整返大家GE裙..整完

之後...就拎左洗啦..洗個段期間..我地就玩人地xx..xx點解?!唔講你地知..慢慢估啦..

玩玩下個段期間..阿蘇老母返左黎..我地就冇玩到啦..係度扮女..哈哈!之後..同阿蘇媽咪

傾左陣計..阿"衣"就落去幫阿蘇買作業&書and PIZZA上黎比我地食..之後我食到9:10

就食唔落啦..因為實在太太太太飽啦..食完之後..阿"衣"就送我落樓下搭32M返屋企..嘩!

去阿蘇屋企好好好玩..但佢屋企冇乜野好玩家喎..但我都唔知點解覺得好玩-3-" 好啦..

今日就打哩度先..

*****************下回分解****************



2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天


返學的第3日﹡ 分類: 未分類

今日..朝頭早6點幾就比阿BEE打個電話黎先..之後同佢傾完幾句之後..唔理啦..再訓過-口-"

之後訓到7:00度濤仔又醒個電話黎啦.. 唉..又比人嘈..好眼訓牙><”之後佢同我嗲左幾句..

我又再訓過!!訓到7:15度又起身沖涼..刷牙個D..搞搞下都已經7:40度啦..之後..濤仔打比我..

話到左再打比我..咁我就整個頭..整到8點度..濤仔又打比我話到左啦..跟住我就落去搵佢地啦!!

之後就同濤仔,龜幫個D一齊返.. 返到去..岩岩好要"雜對"..之後聽日早會之後..上課室個陣..

嘩!!!!!!好臭牙..都唔知TOLIET個度係咪爆 渠牙..勁大陣 味..我嗅到陣味差D嘔左出黎牙!

之後上堂..第1堂就係社會..WHAT'S THE FUCK?!  又係咸豆教..佢一開始就媽我..傻家..之後..

唔理佢..我就張個書包放左冇人坐個張椅度.. 跟住又叫我唔好放係個..我咪唔理佢囉..之後..

落左堂..又叫我出去..又聽佢講個D所謂GE道理-O-" @@!&""?>&^%$#@!~*(_+(*&^%$#@!

之後到LUNCH都冇乜野發生GE..之後LUNCH個個小息..阿賢同阿達玩..點知阿賢唔小心撞到..

撞到個頭流血..驚><  希望佢冇事啦!! 到左放學啦..阿蘇同PIANO上左我屋企..PIANO上左黎一陣

就走LU*得返阿蘇係我屋企.. 今日就咁過啦..好乖丫我..冇出到街牙..一放學就返屋企.....XDDDD*

依家寫信先.. 等陣送阿蘇搭車..聽日先再打過啦>3<”



2005 年 9 月 3 日  星期六   晴天


"怪癖" <- 比我家姐點左名..要答* 分類: 未分類

這是規則:
開始遊戲的人出一個題目,在自己的blog上寫下答案,然後把題目丟給另外五個人,在文末附上這五個人的連結,並且到這些人的留言版上留下:「你被貼了!」。這五個被tag到的人,在自己的blog注明(並附上連結)是從哪一個 blogger那裡傳來的題目,然後寫下答案,再去貼另外五個人。如此繼續下去。

題目是「怪癖」*

1.最鍾意挾住D野黎訓..如果唔係訓唔著*'

2.好鍾意聽住個MP3黎訓覺!!

3.係屋企同出街個樣有好大分別(個頭)

4.好鍾意搞爛GAP..XD!

5.成日諗埋D神神化化GE野))*

點名叫人玩~見到自己個名就copy上面個part落diary度,
然後自己再諗怪癖!!*

1.鎬爺

2.木咀

3.阿龐

4.濤仔

5.鴻鴻