| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
唉呀!!扮野 |
今日係元朗公立中學一年一度ga開放日
個死豬Pang叫我哋早會前
係操場罰企,仲要帶住個死人狗罩[口罩]
死人衰人趙崇智叫我哋慢慢企喎~
賤格洪亦豐[洪學樟個哥]扮野用乒乓波打落我哋班女仔裙底
連續幾次都係咁
我即時好嬲,嬲到爆炸~
就閙佢:你係咪人黎架!人渣!你幾次都係咁!我想打死你!
上次係學校用一堆書打落我個頭我未算數,係你弄到我一把火
你係唔可以怪我]
今日功課輔導課時,我同Koyi去咗禮堂玩
我攞咗兩個迷你閃衣架,Koyi攞咗一個
一陣間後,我同Koyi件校服被D襟章&貼紙貼滿
好靚呀!!!~~
==
呀!今日1E班上堂好撚乖,破咗元中記錄呀!
呵呵!!~
啱啱!!~==
哎呀!7/4測驗啦!
好彩今日死豬Pang冇閙我哋姐
信唔信我哋告佢
我要告佢:快測驗,仲叫我哋抄書&背校規,
搞到我哋冇時間温書...
人渣...
|
刊登時間︰ 2006-03-31 06:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
有冇搞錯呀!!! |
死Miss Pang[死豬Pang]有冇搞錯呀!
佢傻架!!!
屈我講粗口,好黑人僧呀!
根本唔係我黎ga~痴線~
仲話:你估下聽日早會話比全校聽!!!
仲叫我放學留堂抄校規十次呀!手軟啦!
伸叫我哋成班1E聽日帶口罩[狗罩]上堂啝~
早會都要~離曬大譜~衰人
驚咩喎!驚佢老竇~成班都咁話.係咪?
嘩!嘩!嘩!
今日Louis同洪學樟打交喎!
洪學樟個頭腫曬喎!
抵佢死!冇野玩就打交~痴双筋!!!
魚蛋成日係度扮野~
上次亂話周世珉鍾意我
其實佢先係鍾意周世珉
佢連周世珉個電話&MSN都有,你話係咪!!
周世珉今日Lunchtime時都有望住魚蛋啦!
仲可以話唔係???
我唔理佢!佢好鬼煩呀!!!煩人 |
刊登時間︰ 2006-03-31 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 40 | »
|