| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 14 日 星期一  |
2008-04-14  |
分類: 未分類 |
今日,本來開心,現在不開,
開心是一早,便見到小彤彤,
不開心是吊位牙!!!!!
將我吊在去第一排,
還要吊走小彤彤,
將小彤彤吊左去第三排牙!!!!
有條河牙!!!
最衰Ⅹ班主任, X佢老目,金手指
又在我老目面前屈我冇交功課牙!!!
屈得就屈牙!!!Ⅹ街!!PK
FUCK U,打炒佢牙!!!
無野好講牙!!!!
好火牙!!!
|
2008 年 4 月 5 日 星期六  |
2008-04-05  |
分類: 未分類 |
今日,幾吾開心
今蕉12點起身,
便ICQ,有DFD叫我出去,
但是我不可以出去,
我老目不比我出牙!!!!!!
好嬲牙!!!真系想罵死佢牙!!!!!
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉…………
少拉叭,
在家勁悶牙!!!!!!!
|
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
2008-03-31  |
分類: 未分類 |
今日,好happy牙!!!!!!!!
放假第一日番學,
我一想入學門見到機天牙!!!!
便一齊入學門,
我今日諗小彤彤今日吾番,
但我一番到1樓洗手間,
便見到佢、小儀、阿瑩等……………
我見到佢幾開心牙!!!!!!!
不過見到小儀、阿瑩都高興牙!!!!!
小息、午膳和上中文至班主任課時,
我同佢玩到痴線牙!!!!!!!
同佢幾好玩的牙!!!!!
原來佢很細膽牙!!!!!
放學番屋企,
又被老母駡欠交功課,
原來爛坦班主任打比我老母的牙!!!!!
勁X街囉!!!!! 無野好講牙!!!!!!!
|
2008 年 3 月 30 日 星期日  |
2008-03-30  |
分類: 未分類 |
今日,心情有D忐忑…………
聽日便番學,有Dhappy,又有擔心………
擔心是擔心小彤彤番吾番學牙????
happy是又見到小儀佢地…………
唉唉唉唉唉唉唉……………
好想到聽日牙…………
便知到小彤彤番吾番學啦!!!!!!!
希望聽日小彤彤番學啦和希望聽日開心快樂啦!!!!!!!!!! |
2008 年 3 月 25 日 星期二  |
2008-03-25  |
分類: 未分類 |
今日,好ya~~~~
又番黎啦!!!!!!!!
非常疲倦呀………
不過,買左D些好happy,
比你地猜下是什麼呀……………… |
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
2008-03-20  |
分類: 未分類 |
唉唉唉唉唉唉……………
聽日我要番大陸牙………
我唔想番,但是要番去掃墓牙…………
又冇電腦玩的……
又要到處去很累的…………
但是老豆一定要我番去……
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉……………… |
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
2008-03-19  |
分類: 未分類 |
今日,彤番了學…………
區幾日冇番………Feel不好
因冇區在同我玩,但是今日區番了
冇野講 ,但又區是好玩的人,
又放假,我會有D掛區的………………   |
|