由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。





|
問題 今日訓到十二點幾先起身, 事關琴晚二點幾訓, 同埋mummy 一起癲. 搞到而家好攰 . 今日諗到, 當好多人話''求學不是求分數''時, 又有幾多人做到呢? 明明話俾自己聽, 我唔在乎統測既成績, 是在乎溫習既過程,樂趣. 咁點解咁關心排卷既成績呢? 諗到但係做唔做到呢? 做到又得到d咩呢? 有好多個點解, 自己又答唔到wo. 大家幫下手答下我e個問題青年la. 真係唔想溫豬, 好悶牙~~ 好似無哂自由咁. ''無自由,失自由,痛哭痛哭你好愁... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 27 | » |