kyo008
暱稱: */~@BITkiD☆♂*
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEENplus
明日之星camp
2010-08-21
2010-08-05
2010-08-04
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
A FOR ALEX
方力申最愛國際論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 244
今日人氣: 11
累積人氣: 2531
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


2008-10-19 分類: 未分類

今日早上9點就起左身lu~
之後食左個清淡早餐就即去塔巴士,
到左西貢,仲有d時間呢!
於是就去左圖書館睇下有咩書,
【q版特工之大空殺人真菌】
未睇過wo,於是就借左本書,
792m到左啦!開車lu..
坐車悶悶地,就睇下岩岩借既q版特工。
一路上,我一直全神灌注地睇書,
都沒發覺已經到左尚德,
睇睇手錶...嘩!夠鐘啦~
我快速地跑到去宣基堂!幸好都仲未開始..
看見alex一個人坐係度,我就坐埋去。
等左一會兒,阿豪同謙哥都到左,
但係李康明同楊遠東都無黎,
就連ken哥都無黎呀...謙哥話佢要返工,其他就唔知..
基本上開始後我都專心一致。
完左之後要聽講座..(算唔算係講座呢..?)
不過講個個人真係好悶,
雖然佢已經講左好多佢覺得好笑既野出黎
但係我真係覺得唔好笑.....
經歷長達1小時多30分鐘到的悶到爆燈的講座之後
同班[野]去將軍澳....叫左個煲仔飯..
吾...即叫即煲果然一流,只係熱左點...
之後便回家了呢!閒着無事做,功課又...差一點點
便上去看人的blog...wow!個個最上寫個次都至少在兩個星期前
只有阿妹每日都寫~就留了個cm給她呀!!
之後晚上,henry和aunt,uncle來我家食飯~
食完後陪佢打左陣機[唉!不想打了,我已厭倦了打機]
之後打badminton,還真不錯呀!!
他走了,,oh!英文未做作文呀!!! 

11月16日有一個曾是重犯的人
12月7日有江華先生
12月14日有一位前警司

3位都會到宣基堂為大家分享,誰想和我一齊去呀,熱烈支持!!!