終於有教好訓
雖然訓得4個鍾左右
不過好舒服
成身鬆左
唔知搞乜柒最排成日胃痛
以前胃痛唔會咁耐架
呢幾次真係 想死咁濟
成日係屋企冇野做勁低能
還是未能走出這個圈嗎?
哭不代表屈服;後退不象征認輸;放手不表示放棄,正如微笑并不意味著快樂