今日全日都好無聊 只係買左3本書 之後去左格文 關sir叫我放低個書包 去攞眼鏡 之後我攞完番番去格文開會 好辛苦先由6:30等到7:45 但係仲未開會 8:15先開 之後過左去新格文 見倒果個好樣衰有180cm o既聖誕老人 一郁佢 佢就會唱歌 唱完仲會ho ho ho merry christmas 我始終覺得好恐怖