私の日記

2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天


2008-09-27 分類: 未分類

今日,我朝早勁萌,

因為我唔識做電腦功課,

我今朝諗住去啦啦隊,

點知唔使啦,

so我用左人地啦啦隊間房做功課,

做做下,

我見到個fd,

問佢點做,問佢個programme放係邊,

佢話放係最尾,

之後,我跟佢咁做,掂左

然後,我e+好happy~






訪客留言 (返回 l07508 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]