私の日記

2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


2009-06-15 分類: 未分類

好野......

終於都考完i.h. ,,,,,,,,,,,,,,,,

跟住就係cl同中文口試=廿=

呢個考試都接近尾聲,,,,

我係呢度講一句:

唔好做d事令自己後悔,

做錯左就要勇於丞擔..

要向前望,,,唔好睇番後面d衰野,,

考試始終都係要溫書.......................

cl既野,,我都識哂,,唔駛擔心....""+廿+"""\\\\\\\\\\\\\\\



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 22 | »