我覺得呀G.E.M咁樣好q索...有冇人覺得..呀G.E.M.又靚女唱歌又好聽咁xdd ..我之前中意d明星都唔係真心..係比同學影響先down佢d歌..我以為咁叫中意xpp今次出自真心..i l0v3 G.E.M
呀G.E.M fans過黎xddd
我岩岩先知..原來盒子櫻花村個首音樂係鋼琴聲..我岩岩好開心咁搵到個譜..我即刻自學..彈左1個鐘之後識左第1頁..仲要好熟..開心到我呢>vv<我想問..有冇人有玩盒子@_@