|
|
| 隻腳好痛=v= |
今日出鑪: 心情記事 |
琴日跑得太盡力,,
搞到今朝起身隻腳勁痛,,
唉,,又要幾日先好返,,
下個星期仲要跑多一場,,
4x100
唔知又同邊個跑呢,,
今日放左一日假,,
係屋企好悶,,
唉,,英文測到咁差,,
又要簽名,,都唔知點比呀媽簽好,,
唉,,實比佢鬧餐屎,,
本身念住呃佢,,
但係家長日佢都會知架喎,,
到時佢知道左咪仲屎,,
所以念住依家屎就屎啦,,
|
| |
| 陸運會終於都黎啦!! |
今日出鑪: 學校滴事 |
今日係陸運會,,
我跑左100米同4x400
今朝冇食到早餐,,
所以100米跑輸左-v-
跑第3,,排第18=3=
跟住食完lunch之後就係跑4x400
我跑第二棒,,
Vicky係第一棒追到caring
所有我地grace係第一,,
佢就黎交棒比我個陣我見到佢嘴脣白曬囉-v-
所以我行後左去佢既棒,,
跟住我出盡力跑,,
跑到去有個童軍企係度個度切線,,
跑去第一線,,
跟住我留力,,
去到最後100米出盡力跑,,
跟住交到去第三棒,,
點知我地追得咁辛苦既第一,,
就咁變左第二,,
我初頭仲好驚我累到佢地跑輸添,,
|
| |
| 有好多日都冇打... |
今日出鑪: 心情記事 |
有好多日都冇打到,,,
終於都測完驗啦,,
有幾料,,唉...衰左
C.L.同IH同中史都好難呢
唔知合唔合格呢
人地話上年我地呢級IH冇人合格-[]-
唔通今年都要係咁!?
-----------------------------------------------------------------------
仲有3日就係陸運會啦,,
好緊張呀xd'
but要著住個套咁''靚''既體育服=3=
條褲係勁大條=v=
個日都唔知帶咩袋去好,,
煩煩煩
---------------------------------------------------------------------
前幾日見到張風格圖,,
突然好想食波板糖,,
跟住就上網搵邊度有得賣,,
跟住搵到話惠x有得賣,,
今朝勁早就去左買,,
搵左兩次先見到,,
買左3支橙味滴,,
跟住返黎即刻食,,
食左4個半鐘先食完=v=
----------------------------the end---------------------------- |
| |
| 原來英文都幾easy滴 |
今日出鑪: 學校滴事 |
今日測英文,,都幾容易
淨係有幾題唔識,,
唔知我攞到幾多分呢
乜唔同班既分別會大d 既咩??
--------------------------------------------------
今日訂冬季既體育服
佢用肉眼睇我去度size
竟然同我寫xL,,加大碼囉
我社衫都係中碼姐
屎唔屎xL呀- -?
個套咁既冬季體育服
唔訂又唔得喎,,
話陸運會要著去,,
陸運會個陣應該都唔會好凍丫
著長衫長褲去?!
會唔會熱屎呀
中一仲要一定參加啦啦隊囉
點解係都要中一參加姐=3=
好樣衰囉我覺得
我都唔知我跑唔跑到400米
有成年冇跑過啦
好驚會退步左
---------------------------------------------- |
| |
| 聽日要測驗啦!! |
今日出鑪: 學校滴事 |
屎啦!!聽日要測驗啦,,
好驚唔識,,但係又唔知溫咩好,,
英文好似冇乜野溫..
-----------------------------------------------------
大家有冇聽到我個背景音樂呢
係咪好熟呢,,呵呵
[以上全是廢話]
-----------------------------------------------------
我第一次咁早開始溫書,,
之前我都臨測驗前幾日先溫
依家可能係多左科掛
測驗兩個星期都開始溫
但係電腦一d都未溫過
我都唔識,,都唔明佢講乜
--------------------------------------------------------
有人同我下戰書
同我鬥數學
要75以上
真係咁難咩??
75都難攞?!
唔通真係好難?!
順其自然吧!
------------------------------------------------ |
| |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|
|