FoRm 1 仔 滴 日 誌
★`紀念冊印著草草的筆跡;` 每個都是可愛祝福..*;
*- 友 + 情 `= { 朋友 } x)
-*. 我永遠都唔會fOrGeT 6 F 架 >33<
l0vE_f0ever
暱稱: FoRm OnE 仔唷
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 11 月 5 日  星期三  


隻腳好痛=v= 今日出鑪: 心情記事
出鑪時間:2008-11-05 08:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

琴日跑得太盡力,,

搞到今朝起身隻腳勁痛,,

唉,,又要幾日先好返,,

下個星期仲要跑多一場,,

4x100

唔知又同邊個跑呢,,

今日放左一日假,,

係屋企好悶,,

唉,,英文測到咁差,,

又要簽名,,都唔知點比呀媽簽好,,

唉,,實比佢鬧餐屎,,

本身念住呃佢,,

但係家長日佢都會知架喎,,

到時佢知道左咪仲屎,,

所以念住依家屎就屎啦,,

 

 
2008 年 11 月 5 日  星期三  


陸運會終於都黎啦!! 今日出鑪: 學校滴事
出鑪時間:2008-11-05 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

今日係陸運會,,

我跑左100米同4x400

今朝冇食到早餐,,

所以100米跑輸左-v-

跑第3,,排第18=3=

跟住食完lunch之後就係跑4x400

我跑第二棒,,

Vicky係第一棒追到caring

所有我地grace係第一,,

佢就黎交棒比我個陣我見到佢嘴脣白曬囉-v-

所以我行後左去佢既棒,,

跟住我出盡力跑,,

跑到去有個童軍企係度個度切線,,

跑去第一線,,

跟住我留力,,

去到最後100米出盡力跑,,

跟住交到去第三棒,,

點知我地追得咁辛苦既第一,,

就咁變左第二,,

我初頭仲好驚我累到佢地跑輸添,,

 

 
2008 年 11 月 1 日  星期六  


有好多日都冇打... 今日出鑪: 心情記事
出鑪時間:2008-11-01 07:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

有好多日都冇打到,,,

終於都測完驗啦,,

有幾料,,唉...衰左

C.L.同IH同中史都好難呢

唔知合唔合格呢

人地話上年我地呢級IH冇人合格-[]-

唔通今年都要係咁!?

-----------------------------------------------------------------------

仲有3日就係陸運會啦,,

好緊張呀xd'

but要著住個套咁''靚''既體育服=3=

條褲係勁大條=v=

個日都唔知帶咩袋去好,,

煩煩煩

---------------------------------------------------------------------

前幾日見到張風格圖,,

突然好想食波板糖,,

跟住就上網搵邊度有得賣,,

跟住搵到話惠x有得賣,,

今朝勁早就去左買,,

搵左兩次先見到,,

買左3支橙味滴,,

跟住返黎即刻食,,

食左4個半鐘先食完=v=

----------------------------the end----------------------------

 
2008 年 10 月 24 日  星期五  


原來英文都幾easy滴 今日出鑪: 學校滴事
出鑪時間:2008-10-24 08:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

今日測英文,,都幾容易

淨係有幾題唔識,,

唔知我攞到幾多分呢

乜唔同班既分別會大d 既咩??

--------------------------------------------------

今日訂冬季既體育服

佢用肉眼睇我去度size

竟然同我寫xL,,加大碼囉

我社衫都係中碼姐

屎唔屎xL呀- -?

個套咁既冬季體育服

唔訂又唔得喎,,

話陸運會要著去,,

陸運會個陣應該都唔會好凍丫

著長衫長褲去?!

會唔會熱屎呀

中一仲要一定參加啦啦隊囉

點解係都要中一參加姐=3=

好樣衰囉我覺得

我都唔知我跑唔跑到400米

有成年冇跑過啦

好驚會退步左

----------------------------------------------

 
2008 年 10 月 23 日  星期四  


聽日要測驗啦!! 今日出鑪: 學校滴事
出鑪時間:2008-10-23 08:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

屎啦!!聽日要測驗啦,,

好驚唔識,,但係又唔知溫咩好,,

英文好似冇乜野溫..

-----------------------------------------------------

大家有冇聽到我個背景音樂呢

係咪好熟呢,,呵呵

[以上全是廢話]

-----------------------------------------------------

我第一次咁早開始溫書,,

之前我都臨測驗前幾日先溫

依家可能係多左科掛

測驗兩個星期都開始溫

但係電腦一d都未溫過

我都唔識,,都唔明佢講乜

--------------------------------------------------------

有人同我下戰書

同我鬥數學

要75以上

真係咁難咩??

75都難攞?!

唔通真係好難?!

順其自然吧!

------------------------------------------------

 


快快來禁我
日曆
好友名單