★今日返學校;;pl決賽(!)
★12.30pm先放;;又遲放(!)
★聽mint講話太陽出左碟(!)
★睇左yes之後;;搞到我好想買(!)
★暑假HSJ都出碟喔;;仲開演唱會(!)
★軒仔又有音樂劇;;但系d飛又好鬼貴(!)
★8月3去disneyland(!)
★好期待喔;;快d到就好啦(!)
★星期1;;死期到(!)
★15號;;上飛機(!)
★去台灣;;要咩手信既講底啦(!)
★yo man(!)
★又多左個呀哥啦(!)
★老公;;想念您;-*(!)
★我愛您;;不要離開我;'((!)
★這陣子總是有陣很頹廢的感覺(!)
★想打blog打不知道打點什麼好(!)
|