偶日日 都係到等梨 ge電話
偶就等到痴線啦!!〞
梨一打黎就只會傾一陣
咁偶等梨電話黎做乜喔
偶掛住梨果時梨都吾碏死左去邊哇. . . . . .
梨豬吾豬偶有幾掛住梨 喔!!〞
偶同梨傾電話ge時候真係好開心嫁
但係梨好似覺得偶好煩咁
搞到偶成日都吾敢打俾梨
好慘哇!!〞偶都吾豬偶想點
偶有時真係會覺得 好辛苦
偶吾想再咁了 但係偶右吾可以冇左梨
冇都吾豬點好. . . . 算了
↗ 可以得到梨的曖ma?!
今日 SpoRT DaY 要完結了 . . . 偶個社Win左 哇 !!''
好開心 . . . 偶個社已經第5年Win了
偶第1年係依間學校 都可以Win到 =]
╭ 雖然偶沒跑過 但係偶有幫手 啦啦隊喔!! ╮
偶今日仲叫到 喉嚨痛哇 ><''
但係都值得喔 只要Win到就可以了^^
偶地下年一定要努力哇!!〞
信社 信社 加油加油=] 傻左tim
偶今日腳痛冇跑過哇 !!
搞到偶地個社扣左好多人哇(有好多人冇跑- - 扣左好多分)
偶都有幫手 啦啦隊嫁!!〞
好過乜都冇做 喔=]
但係偶一去到偶d fd同偶吾同社
搞到得番偶一個自己坐 - - 好慘!!
後尾仲要有個TB 走左過黎 好似都逗偶咁 ><''
真係慘. . . . ← 車厘子 哇!!
偶一直都好想 真心咁曖梨
但係梨次次都令偶吾開心 !!
不過偶一次都冇放棄過曖梨的機會
}} 偶一定會一直咁曖梨
﹏﹏ 永遠都係 <3
}} 艾笠腰 哇!!! {{
偶諗梨都會曖偶 的 . . . 是?!
好耐冇打過偶個blog了 好s0r 呀!!
偶 成日都吾得閒 所以冇乜點打過
偶依家 開始會日日打的了 @,@
希望大家都睇下 俾個CM 偶喔><''
偶曖梨地 喔 =]
傻左TIM 嘻嘻=]
偶會+++油打多d野 的喔