啦啦隊...攰攰* 聲 沙 就暈了T^T HElp 我會有幸福嗎..* 我會有將來嗎??* BB越黎越可愛了 HEHE 好想生返個 xD 真架 好多功課....凡忙....做到發脾氣.. 應承左你介{粗} 你刀講過介煙+...=) 你要飲多D水水啦...*病左 家姐同我講左好多野...差D喊!! 牙妹: 你同我講禁多野..*我知你對我好 我吾想你因為我...你而同牙Q散 咩刀怪自己...T^T
唯愛相公.....*=) 改曬所有壞習慣 xD