3;30同chiman去吃下午茶. 4;30去左居和接ching 一齊買蛋撻去yan屋企;D D撻食到我有D喉嚨痛-_-; 5;00細佬黎到啦x) 夠人 .開枱^0^ 我贏左啦!!!! 不過贏返自己家既錢-_-v 打到7;30.ching走了-3- 我同細佬系yan屋企食飯-0- 睇陣電視. 9;15回家;p