```07-12-27```
金日好意外地見到釘釘,琪琪,傻B同鬼鬼=]
之後我就同佢地去玩啦X]
一開始話去溜冰..之後點知去到無蚊蚊-0-!!
又走左去9龍城= =`
做咩去9龍城?因為我地去錯咯-0-
我地係想去西9玩太鼓- -!!!搞到又要再去過-]
去到見到有過山車,,下次一定會再同釘釘去果到HIGH==]
金日好開心牙..但係好累了-0-..因為答左好多次車- -
P0返之前D相相-)
                  
 
超令的說=]::
================================================================
好MAN-0-!!呵呵呵...
- -...............

好無奈的-0-...
 
心心可以說出我的心聲嗎..'
|