14.8.09
嶺南第三日既適應計劃 凸..
果日..
7點幾醒左..
吾知做咩好..
打比我條仔又吾聽../3\
我咪玩陣電腦..
諗住玩到8點再沖涼..
去到8點30先沖..
9點出門口..(諗住搭mtr吾會遲到..)
點知..
返到去..
遲左2分鐘..
比訓導屌到仆街-.-..
話咩要星期一要9點返到..(仆佢個街..死0n9佬-.-)
比佢屌左5分鐘到拉..
我就洛返去
軍訓..t.t
個啊sir好撚大聲咁講野-.-
睇死我地聽吾到咁..凸
係咁操操操..t.t
熱撚死..
cutter同斯係自修室涼冷氣\口/
我地就熱撚死..
then..好玩既就係..
整水彈..
我同老抽一齊整水彈..
老抽整到個水彈好撚大-.-
挷吾到拉..仲要係個地下彈下彈下..
搞到我同老抽都濕撚晒..
個肥仔見到..係到笑尻我地..
我地串佢-.-
好好玩.
串到佢吾出聲xd
去到食飯果陣..我冇得食/.\because冇比錢..
cutter同斯去搵啊sir比飯我食..^v^
佢諗住比我果陣..佢冇拉拉同我講..
生抽..你可吾可以比我睇下你個耳仔..
我話下..
我就比佢睇拉..
佢叫我除晒d耳環佢..
then..我就食野..
食完我地仲要操..嗚嗚
好攰囉..屎忽又痛..
我又驚肚屙..
嗚嗚..真仆街
到放學拉..我同cutter.斯.老抽同埋雯雯..二條吾知邊個..
去到小巴站老抽同斯一齊返屋企..
果二條自己返屋企..
then..
我再打比我條仔..泥我果到..@v@
我地一路等..
得返我同cutter同雯雯^v^
一齊去kfc到食芝士波,,係到玩xdd
then再去冒險食棉花糖..-3-
好大個- -..
then..
我條仔泥左拉..
cutter同雯係咁啤v3vxdd
我再同條仔hea..hea到7點幾.. 
我返屋企..
訓..訓到11點幾..
起左身再同我條仔傾..
12點沖涼..
再去我條仔屋企 55
hea到5點30返屋企訓..
訓到9點..
比啊媽..老豆..啊妹嘈尻醒..
去左柴灣睇嫲嫲個靈位..
去到..
熱撚死..
同d表哥.姐.妹果d玩..
then 20幾個人去飲茶..
等緊位果陣..同啊媽.啊妹去左買幾件衫衫.(超令..)
食完個個去晒爺爺屋企..
我一去到訓左..
訓到好正果陣..
比2個bb囡嘈醒左t.t..
冇得訓
then..洛街食野..
同2個令女bb同埋表哥表妹食m記..-,-
返到去爺爺屋企又訓過..姑姐果d又打牌..
表哥表姐果d又玩牌..
嘈死我t.t..
搞到冇得訓..
到8點幾我地食野..
睇tv..
hea到..11點幾先返屋企..
三日冇訓..嗚嗚..
家陣想訓都冇得訓..
唉..
比個cm我拉..
|