HAHA:)
陣間就係啦陣間就係啦!!!
好緊張呀>v<
林峯... 你等我呀~
呵呵~
我睇個演唱會啲新聞 好興奮呀~
快啲到8點啦~ 我就有得睇架啦!
呀媽買左wii既game 係mario既賽車版比我.. 勁開心>v<
狂係到玩... 但係好難控制囉~
啱啱做翡翠明珠星輝夜. 真係好正呀 林峯!!!!!
係喎~ 尼緊呢個禮拜二三四五就係啦~ 呀峯既第二次個人演唱會
呵呵!~ 佢今次演唱會有四場呀~ 好勁!!! 不過我睇個場係星期五個埸. 尾場...
好緊張呀~
暑假作業... 我做到一半咋.... 其實可能都未有tim呀 -3-
裕好勁呀~ 佢差唔多做晒啦...
我都要努力啦~
不過好快就會冇心機做...
唉.