2010 年 2 月 12 日 星期五  |
[♥]`嘉嘉伍好伍開心(!)  |
分類: 未分類 |
伍好吾開心(!)`
帥娃;我想同您講;我無做過就糸無做過;
您問幾多次都糸無做過;雯條肥婆;
以為自己好靚(雖然自己都好染)`
佢憎1戈人;咩都做得出嫁拉`娃您信佢?`
唉;佢仲要搞到嘉甘吾開心`無人識佢囉`;
嘉嘉;伍好因為佢吾開心1a;吾值啵;D`
乖1a;BB`我地永遠都糸好朋友^0^`;
永伾分離v0v`
|
| 發表時間:2010-02-12 01:57 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 68 | »
|
|