今日超悶,,真係要食屎屎..
同人地傾完電話..沖涼涼...
之後食dinnie..難食><"
一直玩電腦..超悶丫..
我知道你係有事+
點解你唔同我講,,
你到底有冇當我係你朋友??
你唔開心,,我為你分擔,,
點解你唔比我幫你??
我唔明丫!!..<*