今日超唔舒服!! 唔想起身..><" 辛苦!! 番學冇野好做!! 見住一個人係到姣仔... 姣到乜咁.. 放學,,同蔡蔡去左元朗食B仔.., 好味^6^ 食完番屋企,... 本來訓教,, 比蔡+麗嘈醒左>3< 憎死佢 哈哈...講笑咋.... 眼訓..88
今日超唔舒服!!
唔想起身..><"
辛苦!!
番學冇野好做!!
見住一個人係到姣仔...
姣到乜咁..
放學,,同蔡蔡去左元朗食B仔..,
好味^6^
食完番屋企,...
本來訓教,,
比蔡+麗嘈醒左>3<
憎死佢
哈哈...講笑咋....
眼訓..88