今日又開始要打鼓喇!!
遲到!!
番到去,,就要打首歌出黎=,=
救命...唔識
輪到我打,,哈哈,,又打得都唔錯牙^6^
不過最差還是我??
打完鼓,,番屋企!!
2點鍾,,出街街
行下,,睇下..用左我$50==
一番到屋企,,訓教,,
比牙媽嘈醒左>2<"
食飯,,=v=難食
沖涼訓教