呵,..算係考完期末考的總結辣~!
本來,上個星期就想打的~
呵呵,..太懶辣~!!
摁摁,..就從考試的果個星期講起辣~!!
1月4號,...好早就返去,摁,..果日要考試..考數學&環境~
唉唉,..環境吖,..死佐辣~! 驚驚吖~~!! 又唔得出貓..- -*...哈哈,數學就吳驚辣~~數學,大家都係度出貓~~嘿嘿,..其實我都識架~~!!
5號的話,..- -*..我果身裝束真係滴曬汗......(閱讀全文)
"我是水瓶座,但我不愛哭。"
快堅持不了了
怎麼會覺得,那是件痛快的事?
那痛快的眼淚,流到嘴角,突然地,笑了
一個人的時候
耳機瘋狂地唱著
鼻子酸了,眼模糊了
而我,笑了。
 ......(閱讀全文)