今日出左大陸..
同我一個唔係好識o既2個人同我吔一家人去飲茶..
佢上一年去左軍訓....
話仲有呢d事要註意.:
1.鬧鐘最好帯多d...因為佢地上次去5個鬧鐘得3個用得..(佢話鬧ghost wo )
2.軍訓第四.五日係最辛苦o既..因為教官發火時間到喇,要驗收一二三日學o既野..
3.寫日誌話最好朝早好趁d人刷牙先寫,因為夜晚會好眼訓or帯定支電桶去,趁教官訓曬之后寫...
4.夜訓個陣時要乖..如果唔係話得半個鐘尼沖涼..(因為個教官會鬧人)
5.最好就帯個杯面去..話其實教官會收係嚇人
6.要8:55分要熄曬燈..如果唔係要15秒落到去做完50個掌上壓之后又要15秒上番去訓
7.去前要攪定d床位...因為佢要10分鐘之內要揾房.擺好d行李.着好d軍服.落到去集合..如果唔係去到先就趕唔切.如果係一個遲到十秒就跑一個圈T.T
8.拖鞋最好自己帯..因為個到d拖鞋唔知係乜人着過..
9.午休千萬不要大聲嘈..如果唔係又要15秒落到去做完50個掌上壓之后又要15秒上番去 T.T
10.哥到話有衣架..話帯一兩個去就得..
11.話帯2套衫(只限外衣,不包括運動服)..其餘衫可以唔帯
12.盡量唔好洗衫..因為好難干
13.食飯時要快..因為要洗野...如果唔係會攪到午休時間
14.鬧鐘調教最好唔好同一個時間...呢样野好似同第一條有關
15.其實可以帯手機同相機(因為要映大合照)..可以交卑miss保管..而哥到係收唔到訊號,話边個打電話就可以探測到訊號.係呃人o既...(但現在不知)
呢d野都係佢話卑我聽...佢話呢d野只供見議,...話最大用途係1.3.4.6.7.8.12.13.14
信不信由你吔la~
最好去到哥陣時日日都落大雨... |