MY god ar!!!
cm ar!!!
lK0089
暱稱: roger-章-o
性別: 男
國家: 澳門
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2011-08-08
2011-02-03
2010-12-19
2010-12-11
2010-12-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 177
今日人氣: 4
累積人氣: 1373
2010 年 3 月 10 日  星期三   晴天


2010-03-10 分類: 未分類

今日..miss 終於選科代表..

我哥科卑雷和做左科代..- -

好野..終於唔使做.呵呵^^

不過雷和就慘d..數學科好多野做..

加油呀!!!

仲有..英文測matilda..

d填充都唔明佢講乜.

全部

亂填...(好似都有D識..應該有60分掛..^^)

仲有幾日就去軍訓...

又係一次地獄式訓練..



2010 年 3 月 7 日  星期日   晴天


軍訓注意事項 分類: 未分類

今日出左大陸..

同我一個唔係好識o既2個人同我吔一家人去飲茶..

佢上一年去左軍訓....

話仲有呢d事要註意.:

1.鬧鐘最好帯多d...因為佢地上次去5個鬧鐘得3個用得..(佢話鬧ghost wo)

2.軍訓第四.五日係最辛苦o既..因為教官發火時間到喇,要驗收一二三日學o既野..

3.寫日誌話最好朝早好趁d人刷牙先寫,因為夜晚會好眼訓or帯定支電桶去,趁教官訓曬之后寫...

4.夜訓個陣時要乖..如果唔係話得半個鐘尼沖涼..(因為個教官會鬧人)

5.最好就帯個杯面去..話其實教官會收係嚇人

6.要8:55分要熄曬燈..如果唔係要15秒落到去做完50個掌上壓之后又要15秒上番去訓

7.去前要攪定d床位...因為佢要10分鐘之內要揾房.擺好d行李.着好d軍服.落到去集合..如果唔係去到先就趕唔切.如果係一個遲到十秒就跑一個圈T.T

8.拖鞋最好自己帯..因為個到d拖鞋唔知係乜人着過..

9.午休千萬不要大聲嘈..如果唔係又要15秒落到去做完50個掌上壓之后又要15秒上番去 T.T

10.哥到話有衣架..話帯一兩個去就得..

11.話帯2套衫(只限外衣,不包括運動服)..其餘衫可以唔帯

12.盡量唔好洗衫..因為好難干

13.食飯時要快..因為要洗野...如果唔係會攪到午休時間

14.鬧鐘調教最好唔好同一個時間...呢样野好似同第一條有關

15.其實可以帯手機同相機(因為要映大合照)..可以交卑miss保管..而哥到係收唔到訊號,話边個打電話就可以探測到訊號.係呃人o既...(但現在不知)

呢d野都係佢話卑我聽...佢話呢d野只供見議,...話最大用途係1.3.4.6.7.8.12.13.14

信不信由你吔la~

最好去到哥陣時日日都落大雨...



2010 年 3 月 4 日  星期四   晴天


2010-03-04 分類: 未分類

今日 又係平凡的一日...

好彩今日卓金來冇嬲...同平時一样咁...

之后上體育堂就下課哥陣時.

唔知做乜 只聽到話下星期一要跑十個圈

個黃焯華真係膠膠地- -

十個圈....點跑ar

跟住晏就就寫乜野抒情文......

攪到我地要到4點8先放....

其間..陳家榮真係好玩...

同鄭雅斯玩乜野大龍鳳.

真係好笑..^^



2010 年 3 月 3 日  星期三   晴天


2010-03-03 分類: 未分類

最近...上堂成日都想訓.....- -

今日無端端個英會調左上嚟

攪到..5識唱...

但係miss won冇睇我地唱歌

真係好彩....

但係個個魏倫又話唱個....唉..真係冇佢咁好玩..

之后晏晝個陣時...

去睇左由法務局o既乜野哥個禁毒...

真係好無聊....

閱讀堂....個miss won好恐怖

星期五放學又要聽乜軍訓....

去得多真係蚊訓呀!!!!



2010 年 2 月 26 日  星期五   晴天


2010-02-26 分類: 未分類

今日係番學o既第三日....

超唔慣呀..

上堂好想訓呀..>.<

但係又訓唔到.- -

悶死...

今日閱讀堂又唔知寫埋曬d乜野感想....

好煩ar.