2009 年 7 月 5 日 星期日  |
| 攰死人啦/口\ |
分類: 未分類 |
好攰丫/口\
攰死人啦/__\
今日同珊珊去食自助壽司/__\
同珊珊係葵芳行左好耐.行到4點都仲未出發去!!!!!!
好.我繼續!
之後再去搭mtr到唔知邊度!
行左好耐.終於到啦\口/
d壽司t^t唔算好食~好食既要用錢買!!!!!!!!!!!!!!!!!
食完諗住溜冰!點知貴!
情侶30蚊咋/口\唉!
之後去左mk買杉~
跟住就好攰咁番屋企!
攰死人啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2009-07-05 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2009-07-03 12:14 AM |
2009 年 7 月 2 日 星期四  |
| 2009-07-02 |
分類: 未分類 |
唔靚既自己識做.
未撚痴埋黎囉.
男仔係咁嫁啦.唔係睇性格?
未天真啦睇性格.
玩下你感情未算好囉.
仲有乜好求?
柒既自己898.
靚既點溝都得. |
| 發表時間:2009-07-02 07:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 16 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|