終於天日要返學喇-v-+ 等左好耐啦wwwwwwwwww 今次去既地方係青衣 前幾日...啊...應該係上星期二才對wwwww 走左去睇下係青衣邨邊度上堂wwww 順道影左幾幅相www 好可愛~~~~ 頭像係自改既改圖@@ ↑原圖係我戴住既眼鏡XD↑ ↑改得不錯吧www(拖↑ 對了...小說沒有NETA好用(哭 雖然那是自HIGH產物(死 因為我寫小說算是我人生中的黑歷史(死 密碼是甚麼? 想知請用悄悄話m(_ _)m謝謝