今日先得閒打返21號D野..
6:20 AM就要起身了,,,(為左棒棒冇計啦)
之後6:40AM出左門去田景搵雯,,之後再去元朗搵我2家姐攞返棒棒張飛,,
8:00AM等後援會D人黎到屯市,,但已經人山人海啦,,
到哂之後,,就坐係到等等等,,同佢地傾下計呀,,交$$呀,,果D啦...
之後落左去地下再等佢地6個黎到...
跟住佢地成4:20PM先黎到,,
我地全部HIGH到爆囉,,係咁尖叫...做乜都尖叫..呵呵~
之後就開始簽海報囉,,,
我便上台給海報他們簽了,,
雖然我和小煜說了一句:我最愛你囉,,
小煜便答我.好啊~ ..(開心到我死死下...)
但是我做了一件對小傑不起的事,,
但到小傑時..
我不知道他還未簽我的歌詞的那本,,我就拿起了,,
我看到小傑望我,,才知道他還未簽,,對不起喔...
小傑,,我不是不喜歡你喔..是我不知道你還未簽,對不起...>_<"
 
 
|