去了金鍾...
哈哈~今日我去左金鍾攞野,,我係yahoo拍賣買左一枝野飲(台灣先有,,就絕版的..)
一幅大海報..同一隻專輯碟(有簽名的..),,哈,,當然全部都係棒棒啦....全部$340
痴到咁,,=4-"...枝野飲超好味的,,但我搵吾到敖犬版,,我得小煜版的...都好,,好過冇..
又要返學啦..
唉,,又要返學啦,,吾捨得呀...依個假期好好玩呀,,另外..返到去就死得...
都吾知老師睇吾睇到我上電視tim架..好驚驚呀,,怎麼辦呢..=3-
喜歡 and吾喜歡..
我中2小煜露底,,中2小煜的爛gag..中2小薰當ROCKER,,同小煜配到冇得頂,,
我中2敖犬大耳..中2敖犬的畫畫.....中2彤彤當可愛天真,,同敖犬配到冇得頂,,
我吾中2mei mei 貼住小煜,,小煜吾係同你一對嫁,,佢係同小薰..
你死開啦..死 mei mei 扮哂野...
我吾中2大牙同敖犬一對.\/.,,敖犬一D都吾配你既,,佢同彤彤配..
你走開啦,,一把打落彤彤到的賤人,,
相相..
   
|