今日呢
唔........唔
都算唔錯ar!
我同老豆去左拎眼鏡
之後呢
拎完之後
我睇得好清楚
但係我好唔習慣
好嘢ar!今日我個補習英文Miss
唔舒服所以佢冇返到
唉!!!!!聽日要上星期五......(閱讀全文)
今日呢,
午飯時
我地一家去左食Pizza Hut ar!
好好食!好好味ar!
琴日係我第一次過左6:00
返到屋企ar.....
琴日因為要等嘉裕
所以我同玉瑩去左
玩UON ar!
好好玩同開心ar!!
ar.........................ar!
今日小組討論好緊張!
不過都好彩,
我可以講到嘢ar
不過初頭真係好緊張
儀加
只係完左第一部份
仲有第二部份
唉!!!!
又係對住同一個導師ar!
=="!算la!都唔係我地選!!......(閱讀全文)
今日都算ok la!
但係琴日就有兩樣唔係機開心
第一
就係雪瑩冇返校ar!
感覺上我既旁邊好空ar!= =
我打電話比佢,
諗住睇下佢出左門口未
唔知係......阿哥定老豆聽
話佢唔舒服喎!就禁就收左線la!!
之後霖黎左....
可我又比佢阿哥騙= ......(閱讀全文)