Cursor by www.Soup-Faerie.Com
lacus_993
暱稱: ~"膠膠"~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
同fanny行街睇戲食飯
又係你呀....
同Jenny老師一齊食嘢"&...
開學啦!!!
畢業典禮....
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
可放video!!
滑鼠
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 201
今日人氣: 0
累積人氣: 3496
站內搜尋
2010 年 11 月 5 日  星期五   雨天


笑到肚痛... 分類: 未分類

今日

係Fa堂呢.....

咁係到做MC啦

之後咁做到有一條阿sir

睇留左個not字

我地同阿sir 講....

阿sir你睇留左個not字呀!!

之後阿sir話係喎

佢話為左下次唔會再錯

所以就要講10次not

咁阿sir一露講........

之後阿sir就停左,後尾有人話阿sir

你仲差兩次呀...

阿sir話兩次啫....比埋你

後尾...

係做做下MC....

阿sir話係做MC要小心,仲要有速度....

做係係都要加......

(閱讀全文)



2010 年 10 月 25 日  星期一   晴天


抱抱俏佳人..... 分類: 未分類

今日

上ECO堂既時候

阿SIR把聲沙左

之後今日呀

仲有呢個Mgt既test

所以阿Sir就早放我地

諗住比我地溫下書

不過....

個個走曬去買嘢食

但係我發覺我琴晚溫左個D係冇咩用架

都係唔識......

之後係Mgt既堂

test 呀.......

我唔識呀!!溫左都係冇用架呀

之後我同Fanny去左MK到

四周圍行

因為未夠鐘!!我地係睇7:15

我地去食嘢......睇嘢

到差唔多夠鐘後我地就行去等入場

咁夠鐘之後

就入場l......

(閱讀全文)



2010 年 10 月 23 日  星期六   晴天


Grace姐姐結緍><" 分類: 未分類

雖然已經係星期日

但係我返到屋企都十二點幾

所以我就當係星六啦

今日係Grace姐姐既結婚既日子

我今朝早係十二點幾先起身

雖則我係未充完電架

之後去刷牙.....洗面....整嘢食

同埋洗頭

因為今日返到黎屋企一定係會好夜架

之後我就返入房到玩電腦

後尾

我地叫外賣食

到左3:45到就換衫出門口

雖然八點到先開始

但係我地係會合老豆

因為去左接老闆機...所以佢一點就出左門口la...

會合左老豆後

我地就去左大家樂到食少少嘢

食......

(閱讀全文)



2010 年 10 月 19 日  星期二   清涼


熱到死 分類: 未分類

今日

一返到課室係焗架

後尾

睇一睇貼係門口個張紙

原來個冷氣維修呀

哇....真係救命呀

但係好奇既係

後面部既冷氣竟然仲開到

之後有好多人都走左去後面到坐

咁岩第一堂係MA

Wong Sir 話心靜就自然涼架la...

之後阿蔡坐左係後面

咁我就坐住阿蔡個位

因為我個位真係好熱呀

所以MA堂呢

阿Sir講既嘢係聽唔入耳架

所以今日係早放架....

之後阿Yan 問我地食唔食雪條?

我地話好呀!!

原來係蝴蝶形黎架

咁要一人一半既........

(閱讀全文)



2010 年 10 月 15 日  星期五   晴天


FA 阿Sir既名言呀.... 分類: 未分類

今日

上FA堂

阿Sir 一入到黎

咁佢就擦白板

之後再望一望...

佢就問依?唔見個個來自澳洲既同學既?

之後有同學話

因為比你話得多呀....所以佢就唔返學

阿Sir 好緊張話唔係掛?

咁我洗唔洗家訪佢呀?

個同學話最好...

之後就開始上堂

其實阿Sir 冇蝦到佢架

只係因為佢太多一D唔係問題既問題

有時都搞到阿Sir 都唔知點答佢

而且,我地好莫名奇妙

佢話佢自己名名係澳洲到讀到一年級

但係佢返黎香港又再讀返會計

佢都幾得意......

(閱讀全文)