Cursor by www.Soup-Faerie.Com
lacus_993
暱稱: ~"膠膠"~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
同fanny行街睇戲食飯
又係你呀....
同Jenny老師一齊食嘢"&...
開學啦!!!
畢業典禮....
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
可放video!!
滑鼠
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 201
今日人氣: 15
累積人氣: 3491
站內搜尋
2009 年 8 月 29 日  星期六   時晴時雨


換左新冷氣機!! 分類: 未分類

今日

我九點幾比人叫醒左

因為今日會有人黎裝冷氣機

咁起身後,

梳洗.......

之後,

老豆叫我拎埋鎖匙喎

因為一陣呢

佢會去元朗警局到整D嘢

食完早餐後,

我就上返屋企.......

而老豆同細佬呢

就出去元朗警局到

返到屋企

比左電話老豆後

就做功課....到咁上下

老母打黎,問我

老豆係邊?未返咩??

我話未呀!!做咩.....

老母話裝冷氣個師父

打去老豆到,

但係....冇人聽

老母仲叫我sd 個message比老豆

收線之後

我......

(閱讀全文)



2009 年 8 月 26 日  星期三   陰晴不定


去街...><" 分類: 未分類

琴日呢

唔知點解部腦

work 唔到

所以我就叫老豆拎左過去整

今日

我約左香同雪出街

咁呢

我就叫老母9:15叫我起身

但係呢

我就覺得個鬧鐘

好似冇響過咁

後尾

香係9:15打黎我屋企

佢問我:你仲未起身呀?

我話岩岩起左身

之後我就拾好嘢...刷牙洗面

就出門口lu~~

我就搭輕鐵去千色到

而香呢

就一早去左拎回鄉證

之後我就見到香la....

而雪呢都差唔多到架la

冇幾內...

雪到左la....我地就去Neway到唱K

唱完後

突然落......

(閱讀全文)



2009 年 8 月 24 日  星期一   晴天


倒數返學五..... 分類: 未分類

今日呢

我地訓到11:00

之後

又唔可以食早餐喎

咁我、細佬同老豆呢

三個就一齊落左去留下到食lunch

食完後

我就返上去屋企先

而老豆同細佬就去左拎嘢

但係拎嘢呢

我就唔知lu~~

咁我返到屋企呢

我就開始做功課la

係做英文....

當做到三點幾到

我就唔做lu~

就玩電腦...><"

今晚呢

Yeach!!!

好開心呀

鍾嘉欣上左電視

可以見到佢呀......><""

仲有

因為老豆返左工

所以我可以睇古靈精探......

(閱讀全文)



2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


最後一日既補課 分類: 未分類

今日

我約左香

9:45係元西到等

起身後

都係煮炒公仔麵食

不過呢

D蛋比我用到得返一隻咁大把

我次次都要用三隻蛋架

兩隻係用黎炒公仔麵既

另外一隻係額外炒既

咁當我上到月台既時候

架車就到左

當我正入既時候

我就見到香香係到

之後

我地就一齊返去la.....

返到去

上課室....補ECO

今日Miss

唔係好舒服呀

希望Miss可以快D好返><"

咁係做會考題既

當差唔多到最尾既時候

Miss 話每一個人都有機會出黎到既

之......

(閱讀全文)



2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


開心既一天!! 分類: 未分類

琴晚

我係訓教前

寫左張紙條比老母

話今日會出街

而今日

我就叫左老母8:45叫我起身

起身後

就拾好D嘢......出門口

之後

情人(黃翠)教我搭車

但係我都係第一次搭紅色小巴炸

我比較多搭綠色小巴

到左最後

好好彩....我可以安全咁到左

初初我仲有D怕怕地

我落左車後

見到佢....

我就去左佢媽咪既餐廳到食嘢

佢話請我食早餐

不過我都係覺得唔係幾好意思

我食返上一次個個

食完後

我地係到傾計

當到左11:30我地就走la....

我就......

(閱讀全文)