Cursor by www.Soup-Faerie.Com
lacus_993
暱稱: ~"膠膠"~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
同fanny行街睇戲食飯
又係你呀....
同Jenny老師一齊食嘢"&...
開學啦!!!
畢業典禮....
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
可放video!!
滑鼠
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 201
今日人氣: 12
累積人氣: 3525
站內搜尋
2009 年 3 月 5 日  星期四   雷雨


七點先返到屋企...... 分類: 未分類

今日係返學既時候,

巳經feel 到有少少雨

係小息既時,

我唔記得左帶數學書既第八章呀...=3=

唉!!!

我就好急咁問人借la....

但係好似班班都未教到咁

之後,

同雪佢地落左去食嘢

返上去繼續上堂

之後,係lunch....落好大雨呀

香香出左去

一陣後,香同裕同衰蚊返左黎

我就係到做緊數

我見到香香就諗住問佢la

點知香香唔色呀

咁我咪問裕囉....裕話未教到...而哀蚊就話比我知

我明la...

香香落左去

裕問我落唔......

(閱讀全文)



2009 年 3 月 4 日  星期三   清涼


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 3 月 3 日  星期二   清涼


孖會計....=3= 分類: 未分類

今日同周淑怡一齊返....

因為今日係星二...

所以可以返上課室呀.....><

小息之後,

就上CMM la....

哇!!小測呀!

但係我都冇温書

完左後,

之後就上ACC...

Miss 話因為Miss Ng 去左帶隊呀

所以一陣既第六堂都係佢上呀....help!!!

我地班織該好唔happy...=3=

就上基教堂.....

哈!!唱路邊的一課呀

呢首歌超好聽呀....

唉!!!之後就要上....ACC......

(閱讀全文)



2009 年 2 月 28 日  星期六   清涼


家長日.... 分類: 未分類

今日

我琴晚明明好夜先訓

差唔多十二點幾先訓

但係我八點幾就起左身

咁咪刷牙洗面

玩電腦....

之後,老豆打電話上黎...叫我地落去食早餐

食完後,就繼續玩

一點九到....我就出門口去揾老母

當返到學校時,

余海欣就叫我買公仔...我話唔洗la

之後就上左五樓.....

唉!!!都過左2:05 la

都仲未到我喎

後尾,

秋萍黎左...咁咪一齊傾計囉

之後,王雪儀黎左

我地幾個就係到傾計la

聽秋萍講.....

話Miss&wsp......

(閱讀全文)



2009 年 2 月 27 日  星期五   酷熱


試過咁既情況未?? 分類: 未分類

今日,

雪同倩都要學日文,

話只係上學期既補堂.....

咁得我 , 裕同香三個一齊放

但係因為聽日係家長日

所以裕同香都要先去揾Miss 曾

我企左係到等佢地一陣到

見到雪同倩行左出黎....

傾左一陣計到...佢地就去左上堂

而我等多陣就走得..

我地三個落到去既時候,

見到哀蚊......衰蚊話同我地一齊走...

咁我地四個就等一齊行

行到第二條馬路時,

裕話去話食嘢...問我地兩個

我地兩個當然話去la

而哀蚊話唔去........

(閱讀全文)