| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 8 月 10 日 星期三 |
好好聽丫,, |
|


Coloring Stephy - 06 親朋勿友 (Solo '05)
你說他容易發怒
不過會令我驕傲
不要數
他根本比不上一成你的好
世上誰比你糊塗
要為良朋讓半步
決定誰都不揀可能是最好
*和誰都不相戀
不會再挑選
為你哭完就算
讓我從今一個人
不想變禍心
去傷這好友心
叫別人去愛我
是為我好
不想他妒忌
但是你又要唉聲歎氣
剩下我獨個
專登避開你*
放手總會有苦衷
所以我沒有激動
不要緊
想得到的多數不能夠相擁
愛未能使你動容
努力原來沒有用
你為人犧牲的精神沒法懂
repeat*
如照顧他感受
相戀應該放手
朋友轉身步遠
擁抱亦會心酸

*PM:02,.48[[

THE END  |
|
打日言己時間︰2005-08-10 02:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
*原來朋友仔比戀人更高分_是我也永遠愛惜的人*

2005 年 8 月 9 日 星期二 |
悶到抽筋` |
|

今日12點幾起左身啦><"不過仲係好眼訓囉`
唏唏`又係因為睇TV[黑船風]丫>3333<"KAKA`
睇完食野-000-"今日悶到抽筋`電腦又吾知做咩
上吾到網啵`唉`真煩丫`咪又係好ON9咁灘係梳
發到呢>V<"KAKA`THEN無啦啦[ 陳曼]打電
話黎`講左句野`-000-"勁無奈囉`估吾到[周嘉成]
咁丫下THEN我想電下[周嘉成]把聲`SO叫[陳曼]
打比佢啦`哈哈`同佢好似好熟咁`THEN佢食野所
以收左線啦`THEN去左訓陣`又整下個頭咁啦`發
覺我吾[J頭]好柒丫個頭`-00-"番學之前一定要轉
第2個LOOK至得`THEN終於都上到網啦`KAKA`
睇完[妙手仁心]就同[亞豪]傾電話啦`傾到1點幾`
CUT線U`去左訓攪豬`

*PM:11,.16[[
THE END  |
|
打日言己時間︰2005-08-09 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 208 | »
|