我宜家肚痛到想死咁濟,,,嘔到我死死吓......我由琴日痛到宜家喇!!!!
今日有英文test..//以我咁勤力:::更係冇溫書啦**
我淨係知勁快做完~~~訓左勁耐.....=="
我都唔知自己寫左d嘜起份卷度!!!><好,,恐怖囉~~~*
好在今日冇派到中史卷姐....不過就派左普通話卷牙*
份卷低分到冇得再低分唷~~~好屎忽呀___成份卷90分---我拎得果20分!!!!唉~~~~
個死人大肚婆ms江仲話拎十幾廿分果d活該架!!!
放學之後冇啦啦整個英文卡啦ok比賽##冇聊到爆~~!
我同施施兩個都挨住大家咁樣教教豬!!!
起我哋後面果班友(2d)癲架....叫到咁死大聲....嚇到嚇死啦~~~佢哋好白痴囉=="
我哋班2c竟然拎左第3囉!!!我有d冇奈~~~因為我點都估唔到囉.....
d評審都唔知點俾分架~~~咁都俾我哋班拎獎!!!!
我聽到2c班第3果陣即刻呆左囉~~~
勁驚訝喎,,,根本冇可能嘅野發生左喎!!!!
Isaac 上台拎獎果陣超搞笑___不過佢平時都係咁架***
笑到我哋傻~~~佢有d羅囉!!!!
我好辛苦呀~~~~我頭先明明食左藥訓教架ma...
冇啦啦宜家肚痛到我醒左唷!!!
姐係我食藥都冇用啦***=="
我唔要去睇醫生唷~~~
我驚d人要我去打針牙~!!!!!
|