
今日起身..突然好想同媽媽2個人去飲茶,,同左老公講左..打左比媽媽..同媽媽講左好多野,.媽媽話老豆佢就黎換公c maybe冇工開..叫我轉工..唉..好吾開心牙..唉佢做乜野轉公c牙...既然媽媽咁講..尼幾日要搵工喇...吾開心..吾想離開老公同165 d同事牙..但系吾想都要想牙..我哦左一聲就去食野lu..之彼我1地行左一陣我就番工喇...聽日系媽媽生日..行到新屯樓下見到老公..開心牙..之後一齊番去喇..好r牙..卡卡同牙lung拍更d時間好似過得好快..哈哈..話咁就可以去"fi ta ing"...不過都吾夠佢地快...好快就收左工牙..未try過...嘻嘻...之後就同左牙楠..金..榭去食野喇...吹左陣就番屋企lu..
我驚...驚老公吾要我..我要令老公更加愛我...
|