| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 12 日 星期日

|
| 無無聊聊的一天... |
|
今日 早上10點幾就起左身嚕 之後就玩電腦 玩到11點幾 就食早餐 食食下姊姊打電話黎 之後傾左陣 就收左線嚕
之後就繼續食早餐 食完之後就坐係張床到 坐坐下就訓著左 訓到2點幾 就起左身嚕 之後就玩電腦 點知上唔到網
攪到係屋企勁悶 之後悶到5點幾 就幫啊爸去買野 買完野之後行左陣街 就番左屋企嚕 7點幾就食晚餐嚕
一路食 一路睇電視 不過今日冇咩電視好睇 所以好快食完野 就玩電腦 終於上到網啦 勁開心 之後玩電腦玩到9點幾
姊姊就打電話黎 之後傾左幾句 就收左線 而我就繼續玩電腦 玩到10點幾 就洗白白 洗完之後就打日記
打完之後就訓嚕
|
| 刊登時間︰2006-03-12 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 3 月 11 日 星期六

|
| 去左北角行街... |
|
今日 早上9點45分到 就比個電話嘈醒左 原來係啊媽打電話黎叫我嗌家姐起身 之後嗌完家姐起身 就煮早餐食
之後食到差唔多11點到 就換衫去南豐到還碟 之後還完碟 就去接姊姊放學 之後去到冇耐 姊姊同啊萍就黎左嚕
之後就一齊去左德福 去完之後姊姊同啊萍就走左嚕 之後我就係地鐵站等家姐放學 之後就去左北角去買野
買左枝香水 之後就去左食野 食完野之後再行過 行到6點幾到 就番左屋企嚕 之後就訓左陣教 訓到差唔多8點
就起左身食晚餐 食完之後就睇電視 睇到差唔多10點 就洗白白嚕 之後就睇蠟筆小新 睇到12點到 就打日記
之後就訓嚕
|
| 刊登時間︰2006-03-11 11:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 3 月 10 日 星期五

|
| 同高丸、六蚊、鈿鈿去左旺角... |
|
今日 早上10點幾就起左身嚕 之後就玩電腦 玩玩下六蚊同鈿鈿就打電話黎 之後傾左幾句 就收左線
之後就繼續玩電腦 玩到11點到 就煮野食 之後過左冇耐 姊姊就打電話黎 之後就一路傾 一路傾電話
傾到12點10分到 就洗頭 洗完之後就即刻換衫落去樓下搵六蚊 之後就一齊去地鐵站到搵高丸同鈿鈿
之後等左一陣 佢地就黎左嚕 之後就一齊搭地鐵去旺角 到左之後首先去新の城去影貼子相 之後影完就去新の城到行
之後又去左旺中 行到勁攰 之後就去左大家樂到食野 食完之後就去潮流特區、瓊華等等地方 之後行到5點幾到
就搭地鐵走嚕 之後就係寶林到落 之後高丸同鈿鈿就走嚕 而我就六蚊去左新都城到行 之後我地就去左KFC食野
買完之後就去左中華書局 去完之後就番屋企嚕 番到屋企冇耐 就食晚餐嚕 食完之後就玩電腦同睇電視 之後攰過頭
就訓左教 之後訓到9點幾 姊姊就打電話黎 之後9點半到 就同姊姊出去放QQ 之後放到10點幾 就番左屋企嚕
之後就睇電視 睇到11點幾 就打電話比姊姊 之後傾左幾句 就收左線嚕 之後我就洗白白 洗完之後就訓嚕
|
| 刊登時間︰2006-03-10 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 157 | »
|