| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-06-09 |
分類: 未分類 |
今日
同平時一樣
都係7點幾起左身打機
打打下
開電視睇
睇NBA@_@
今日係NBA決賽既GAME2
BOS主場,LAL作客
一開始
我睇好LAL
但打打下
發覺LAL係唔夠打的
因為LAL冇防守太差...
而BOS佢地有3巨頭
可攻可守
最後BOS贏左
唔記得左幾比幾=_=
聽日就考試了
大家加油吧
鳴謝
陳青慧小姐
係佢幫我整靚個blog的
|
|
|
考試呀!!!!! 你都吾溫書既-___________-'''' 叫人+油有鬼用咩.. 你自己都要溫先得嫁ma.....
+油啦!自認自己系天才既人.. 88
|
網主回覆
我認我係天才
其實我有陣真係想溫
但
我想有人同我一齊溫
不過
我主要都係要隱藏實力
我一出全力客死人的哦 Posted at 2008-06-10 06:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哇我個名呀!!!xD'' 不過吾駛謝la.之後你都用番你 個圖既-v-'' 冇用,,,不過~~~~總有人教你整*v* 好感動呢??????
|
|
|
cM' =] 吾好打咁多機啦-v-''
考試順利噢':]
|
網主回覆
pig姐
我都想打少d嫁
但我朝早唔打機冇野做
打波又熱
我通訊都係4~10點先打波既
Posted at 2008-06-09 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|