等我2月19號家長日個時,, 寫晒D成績比你地睇LA*>3<"" 2家整個10問 比梨""全部自己作咖* 勿COPY..... 1* 我最中2聽咩歌 :記得要忘記__SHE 2* WHY :我忘記唔到梨牙""為何要拋棄我?! 挽留得唔得牙,, 3* 我最中2邊個 :梨牙* 4* WHY :對我VERY好,,體貼女T子* 5* 2家最想做咩 :我愛你1314* 6* 最想你對我做咩野 :再說1次我愛你,,-0-'' 7* 岩岩去完邊黎 :冇睇我日記咩??! 8* 最掛住邊個 :梨牙XD., 9* 有邊個FDS拍緊拖 :牙婷"MANFUNG"CHING" 10*現在時間 :23:55 =3=""
laika
暱稱: a.|<a
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
可以練番手波LA*
DAY B*
DAY A..
WANLING 生日..
幫WANLING慶祝生日*
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 19
今日人氣: 0
累積人氣: 4785
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 12 月 31 日  星期六 晴天
倒數*  

 

    今日..

  朝早去左沙田睇戲啦..

    睇哈利波特4..

  幾好睇..

    不過有D野仲好睇TIM啦..

  WA|<A*

   跟住就食|<FC..

    食完..就番屋企LU..

 點知..MANFUNG唔洗去做功課..

    咁就又出番黎*

  去左大中..影貼紙相唷*>3<""

    YA*

  行下咁啦..

    之後又番屋企坐坐..

 食埋野啦..

    都未休息完..

  又出街LU..

    係O|<.度等WANLING..

    SOR..又要你等啦*

  M記牌等潘YAN*

    等完梗係就..搭車出MK搵佢地LU..

  哈哈*

    我地3個又癲癲得得啦*

  DAY左..

   去左MK NEWAY度唱|<..

    我有半粒鐘都企係出面度傾電話..

  之後就入番去坐..

   一首歌都冇唱過*

     |<A*

     途中有D野搞到我勁火LO..

           +下我好好PLAY牙*

    仆街>3<""

         唱完去左新之城度倒數..

     冇咩FEEL牙..

          就搭火車出尖咀*

    行黎行去>3<""

     呵!!

   隻腳勁痛牙><""

    之後企左1陣..

    有班人冇啦啦同我地HI..

     唔識既==""

  原本想我地過去1齊玩*

   冇理到..去搭FERRY..

    正啵-口-""

  呵!!

     去中環行多陣..

  去搭番FERRY 番黎尖咀..

    之後又搭火車番HOME LU..

         P.S::

    睇埋今日D 日記..就200 6 年LU..

    我會DEL晒所有之前既日記咖..

                記住睇晒佢啦><""

                                                                                                                      

                                                                                                                                   

                                                                                                               

                                                                                              

Ti|/|e︰2006-01-01 02:22 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]       
                                                           




訪客留言 (返回 laika 的日誌)


救世主 於 2006-01-01 08:07 PM 發表:
我都有睇....但係冇留言姐...soRSor唷...卡卡
             新年快樂....>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

   嗯*
     唔緊啦*  唔MIND...
    下次記住留言啦::
      新年快樂牙-口-""
Posted at 2006-01-01 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



|<|<* 於 2006-01-01 05:44 PM 發表:
家姐>v<"
嘻嘻,,我黎左啦!!*
Happy New YeaR 丫))  /\/\"
做咩要del晒之前d日記既???
好彩我日日都有睇ja ''/
haha*!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  |<|<,,
    係牙*
   新年快樂唷*
      下..新1年牙嘛*
   THX 晒啦..錫1啖先><""
      |<A(=*
Posted at 2006-01-01 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



.. TSZYING * 於 2006-01-01 03:03 PM 發表:
 haha . . .. 我黎左留言牙*****
 
   尋日你地都挽得好開心牙 . .. .
 
 最衰見吾到你地啦. . ..一齊挽都好嘛XD. . ..
 
  新一年啦. . .[ HAPPY NEW YEAR !!!*] .. .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 wa|<a*
    係啵..
  幾啦*..
     呵!!打比我地牙嘛>3<""
        嗯*  新年快樂牙..  今年玩得再HAPI D..
Posted at 2006-01-01 11:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]