| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 12 月 31 日 星期六 |
 | |
倒數*
 |
|
今日..
朝早去左沙田睇戲啦..
睇哈利波特4..
幾好睇..
不過有D野仲好睇TIM啦..
WA|<A*
跟住就食|<FC..
食完..就番屋企LU..
點知..MANFUNG唔洗去做功課..
咁就又出番黎*
去左大中..影貼紙相唷*>3<""
YA*
行下咁啦..
之後又番屋企坐坐..
食埋野啦..
都未休息完..
又出街LU..
係O|<.度等WANLING..
SOR..又要你等啦*
M記牌等潘YAN*
等完梗係就..搭車出MK搵佢地LU..
哈哈*
我地3個又癲癲得得啦*
DAY左..
去左MK NEWAY度唱|<..
我有半粒鐘都企係出面度傾電話..
之後就入番去坐..
一首歌都冇唱過*
|<A*
途中有D野搞到我勁火LO..
+下我好好PLAY牙*
仆街>3<""
唱完去左新之城度倒數..
冇咩FEEL牙..
就搭火車出尖咀*
行黎行去>3<""
呵!!
隻腳勁痛牙><""
之後企左1陣..
有班人冇啦啦同我地HI..
唔識既==""
原本想我地過去1齊玩*
冇理到..去搭FERRY..
正啵-口-""
呵!!
去中環行多陣..
去搭番FERRY 番黎尖咀..
之後又搭火車番HOME LU..
P.S::
睇埋今日D 日記..就200 6 年LU..
我會DEL晒所有之前既日記咖..
記住睇晒佢啦><""


 |
刊登Ti|/|e︰2006-01-01 02:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
救世主 於 2006-01-01 08:07 PM 發表:
我都有睇....但係冇留言姐...soRSor唷...卡卡
新年快樂....>3<
|
網主回覆
嗯*
唔緊啦* 唔MIND...
下次記住留言啦::
新年快樂牙-口-"" Posted at 2006-01-01 11:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|<|<* 於 2006-01-01 05:44 PM 發表:
家姐>v<"
嘻嘻,,我黎左啦!!*
Happy New YeaR 丫)) /\/\"
做咩要del晒之前d日記既???
好彩我日日都有睇ja ''/
haha*!
|
網主回覆
|<|<,,
係牙*
新年快樂唷*
下..新1年牙嘛*
THX 晒啦..錫1啖先><""
|<A(=* Posted at 2006-01-01 11:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
.. TSZYING * 於 2006-01-01 03:03 PM 發表:
haha . . .. 我黎左留言牙*****
尋日你地都挽得好開心牙 . .. .
最衰見吾到你地啦. . ..一齊挽都好嘛XD. . ..
新一年啦. . .[ HAPPY NEW YEAR !!!*] .. .
|
網主回覆
wa|<a*
係啵..
幾啦*..
呵!!打比我地牙嘛>3<""
嗯* 新年快樂牙.. 今年玩得再HAPI D.. Posted at 2006-01-01 11:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|