| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 1 月 6 日 星期五 |
 | |
考試第2日*
 |
|
今日,,
又5夠時間訓覺..
唉!!
番學,,
考I.S AND 中文卷1..
中文卷1: 做左幾個字*即刻訓覺>3<""
累到死><""
I.S:: o|< 難LA*
............ 唉!!好多都唔識*
考完..又去左食|<FC*
YA,,
行黎行去..
酸妹買MP3..
哈,,
跟住見到CHARLING,,
同佢1齊行街街..
之後頂唔順去左M記行,,
WA|<A*
出問題..搞到CHARLING 整 頭髮,,
笑死我LU*
之後就陪LING 番屋企,,
搭K17,,


 |
刊登Ti|/|e︰2006-01-06 06:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
煙﹏仔 於 2006-01-07 01:24 AM 發表:
加油﹏考試.."*

|
網主回覆
你都要+油牙>V<""
THX*,,
呵!!1齊努力牙.., Posted at 2006-01-10 12:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|