今日神咁早 6:30
老豆冇神神入黎用電腦
嘈到我冇得訓 7點鐘就起身煮麵食 食完返學
跟住早會之後 6年級又要留低la
話畢業典禮個日要唱we are ready miss li 話唔唱可以反對
其實當時我都想反對 之後講野講左一大輪 企到腳仔軟 跟住上返課室練歌
一唱就唱成個幾兩個鐘 唱到聲都有些沙
跟住小息係度聊女仔 當然 下場硬係俾女仔打la $^$
最後仲要幾個圍攻 被佢地打都唔還手
不過都俾女仔 打慣 之前成日被劉依依飛水樽
都飛到痛 有時仲要飛file 些角位 尖到整傷我隻手
小息之後 上禮堂4班一齊練歌 又要練企位 又剩
不過都好 一練練到12點幾 上到課 跟住又落去放學
跟住放學又係度聊唉屎 被佢一個水樽飛過黎
好彩 冇水 唔係痛到阿媽都唔認得
跟住安全冇事返到屋企 點知又被阿媽鬧
使唔使咁遲先返 公司有好多野要你幫手ga ma
跟住整到1點幾 終於整完
跟住lala聲去沖涼 跟住就開餐lo
現在仲係度玩緊跑online 都唔係咁想玩ga la
不過有世運會咁好玩既野 先玩
仲有5日派位 同送禮物俾個女仔
又要去中學注冊咁煩 唉 升中真係煩
獻唱一曲 :
我的心中只有你 沒有他 哈哈
你要相信我的情意並不假
只有你才是我夢想 只有你才叫我牽掛
|