但丁•神曲

2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


哈利路亞 鬱悶 分類: 未分類

琴日兩點幾zzz 今朝十點起身

好累a 之後食完中午個餐

又要去長沙灣a媽間公司幫手

之後4點幾返左黎 返到屋企 岩岩好落雨

之後以為唔見左8達通

搵左成半個鐘 點知係地下%@*&$@!

之後係度玩mo事mo事online

呢排好鬼悶 又唔知有咩做

希望馮老師寄個些我地以前的相片俾我地

距離派位+送禮物仲有兩日

好期待a

唉 個日派唔到好學校 我都廢事理

點知 我老豆a媽話派唔到好學校

要去叩門 我都唔想去叩

派到邊間整定ga la 係要改變

好la 88lo 各位讀者

聽日見 hohoho

 

 




2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


今日畢業典禮 傷心 分類: 未分類

好野 唔洗返大陸

我姑媽取消左酒店預約

橫點我都唔係咁想去

不過我早就交左家長信 話要4點前走  不過我都係睇完成個畢業典禮

今日下午去畢業典禮 中午食餛飩麵

食完返到學校 冇個人係度

跟住陰哥返左黎 跟住好多人都返左黎

跟住入到集隊 之後上到禮堂 又彩排

彩左一陣 跟住就開始

班嘉賓一入到 管樂團就起樂la

跟住就聽嘉賓講人生哲理 聽到悶

跟住有些表演 係度跳拉丁舞 做黎做去都係個種

跟住又表演雜技 都係轉碟 跟住叫埋嘉賓一起玩

嘉實唔識轉  成日趺落地下

跟住播番 有些人以前些相

謝進耀 睇下睇下哭左 雖然我都有些想哭

不過我都係冇哭到 跟住就成班人係度唱we are ready (多得懃懃姐提醒)

唱完又唔俾人番坐位 係度企 話要嘉賓走左先

跟住就放學la 俾預定時間長左20分鐘到

跟住想同尹雞去吉之島買xo公仔俾女仔

點知坐錯車 搭左去屯門碼頭個架車

跟住冇去 返左屋企 返到途中 見到有個xo公仔 139蚊

咪買左佢lo

雖然我今日唔會哭 不過結業禮 個時 我一定會哭

距離 派位同送禮物既日子仲有3日 好期待a

 

 

 




2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


即使呢一條係傷情路 我也要愛下去 滿足 分類: 未分類

今朝俾部冷氣機凍醒左 跟住又訓唔著

就起左身la 跟住涮牙洗面

又返學la 一上到去課室

要交考試卷 我唔記得簽名 又俾老師鬧

跟住又唱we are readly 又唱聲都沙

跟住小息 飛過去尹雞拿口糖食

跟住又係度聊女仔 不過好彩 今日班女好心情

去到只係俾佢地鬧幾句 (算係好好人gala)

跟住小息完左 去禮堂總彩排

去到舞龍個時 我地話佢粒龍珠好似大型珍寶珠

最後唱we are readly 跟住放學la 遲左兩3個字

點知 俾王老師捉左去打電話 話要簽返考試卷

跟住就同唉屎一齊放學la 遇到梁諾彤

佢就同唉屎傾計 la 我得閒就叉兩句落去

跟住俾梁諾彤 一腳踢過黎

點知係佢痛 唔係我痛

搞到我想問返佢隻腳仲痛唔痛

跟住佢就坐車走左lo 我就自己返到屋企la

差唔多又要去長沙灣 係咁先la 88

可能今晚又寫blog

 

 

 




2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


苦腦 鬱悶 分類: 未分類

今日神咁早 6:30

老豆冇神神入黎用電腦

嘈到我冇得訓 7點鐘就起身煮麵食 食完返學 

跟住早會之後 6年級又要留低la

話畢業典禮個日要唱we are ready miss li 話唔唱可以反對

其實當時我都想反對 之後講野講左一大輪 企到腳仔軟 跟住上返課室練歌

一唱就唱成個幾兩個鐘 唱到聲都有些沙 

 跟住小息係度聊女仔 當然 下場硬係俾女仔打la $^$

最後仲要幾個圍攻 被佢地打都唔還手

不過都俾女仔 打慣 之前成日被劉依依飛水樽

都飛到痛 有時仲要飛file 些角位 尖到整傷我隻手

小息之後 上禮堂4班一齊練歌 又要練企位 又剩

不過都好 一練練到12點幾 上到課 跟住又落去放學

跟住放學又係度聊唉屎 被佢一個水樽飛過黎

好彩 冇水 唔係痛到阿媽都唔認得

跟住安全冇事返到屋企 點知又被阿媽鬧

使唔使咁遲先返 公司有好多野要你幫手ga ma

跟住整到1點幾 終於整完

跟住lala聲去沖涼 跟住就開餐lo

現在仲係度玩緊跑online 都唔係咁想玩ga la

不過有世運會咁好玩既野 先玩

仲有5日派位 同送禮物俾個女仔

又要去中學注冊咁煩 唉 升中真係煩

獻唱一曲 :

我的心中只有你 沒有他  哈哈

你要相信我的情意並不假

只有你才是我夢想 只有你才叫我牽掛

 

 




2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


熱到媽都唔認得 無奈 分類: 未分類

琴日又係做廳長

呢排好鍾意訓廳

今日客人終於走了

好開心o 黑色的日子終於過去了

琴晚老豆以為我今日放假

買左宵夜 好彩我醒左 先有得食

今朝早餐又係買包食 算la

番到學校又未夠鐘入去

係出面曬左一陣 跟住又入la

唉 一上到去 又要中文補課

跟住返到原本個課室 又要做英文聆聽

唐家杰白痴 亂做 俾老師知道左

要佢抄曬成份野 陰功lo

之後又數學補課 拿左部psp係度聽歌訓覺

老師咩都唔知

跟住 放學要交一份野

我唔記得拿出去 跟住又俾老師鬧 又要抄個份野一次

都唔知 今日係唔係又唔好彩

仲有6日就派位 好開心 橫點到時派到邊間都唔會哭ga la

個一日又要送禮物俾個女仔 好期待a

諗住今個星期日去吉之島買

如果學校再搞多次去畢業營係3日兩夜 就好lo

個晚些女仔 沖左涼之後

靚到dum一聲 特別係些頭髮

7月15又考試 英文個些都係亂做ga la 理得佢死

橫點又唔報分 老師成日都話呢些分係拿返學校 

會影響學校聲譽 叫佢去死la 我地學校 係唔係都冇咩聲譽ga la

 



« | 1 | 2 | 3 | 4 | »