| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 7 月 16 日 星期四
|
2009-07-16 |
|
去看哈利波特-混血王子的背叛了
第1次把哈利波特整集看完--'
11點幾 板橋have lunch 壽司+魚生飯

其實本人不喜歡食魚生,,. 魚生們都剩下來了^0^
|
|
♥-POST TIME:2009-07-16 11:28 PM
|
2009 年 7 月 13 日 星期一
|
2009-07-13 |
|

今日去B了, 展開`偷丸大作戰- 雖然陣渾亂偷了樂's肉丸 但次次都俾佢整跌--'
更有人索性吾燒 轉行偷!~ 吾指名道姓 心知肚明
晚上落沙灘 密密針 玩何仔 (吾知係咪何得太 多有報應--' ) 執貝殼
last 食糖水xp 多賺了一碗刨冰=]
▼我既宇治刨冰 最後俾我搞到變左史力加's 鼻涕--' 噁心
左面的是湯圓 ,,. 左面的是紅豆

|
|
♥-POST TIME:2009-07-14 01:44 AM
|
2009 年 7 月 8 日 星期三
|
2009-07-08 |
|
返學的最後1日 以班相為終結。。。
下午 到屯門市廣場買相機
謝謝`蚊陪毫無主見既我行左幾廿轉 ^0^
最終決定 ;'S/\MSUNG ST10 紅色**

|
|
♥-POST TIME:2009-07-08 10:32 PM
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 107 | »
|