旅行超hapi`~
我地班
玩得超high
班活動&級活動 之最積極班別必歸我班所有!!
可惜、天公不造美.
在級活動正進行得如火如''荼''?的時候,竟又落起大雨,積極.進取的我班毫無顧忌,繼續挖那條''美麗的引水道,
豈有此理?!
難道落雨就唔玩得既咩?
去沙灘都預左濕身架啦
可況,個時成身都係沙,水,為何不批准我們繼續遊戲呢?就算只剩下我們班玩也好......
真掃興
唉
BBQ食左好少野就覺得飽
沙灘d水''污遭''嗎?
係車度都玩左全程,
又唱歌
玩拍七(證明我數學 ''蘇bad的遊戲)
= =''
又玩true or '大膽'(用猜的方式玩-)
發覺好像每年學校旅行都會玩,
※ 今次旅行 ''蘇gd''
/\/\+
|