今日難得一日假期都要甘忙/.\
今日起身呢就收到一個sms叫我去接條撚頭放學....走到去被著烈日當頭照...又黑左..唉
接完放學佢話返屋企換衫喇....換完坐左冇耐一個電話打黎.喂! 夠鐘去band房喇!!!
於是去左band房一直練到差唔多7點先返到屋企`! 唉.我可愛既手指被琴弦摧殘到識得發光!
仲要聽住通渠王(阿城)既叫聲!!我唸今晚那段殺豬叫會不斷響轉在我腦中.......
雖然時間過得好快但過得好充實....如果冇左果段豬叫我覺得會更加完美!.